שתף קטע נבחר

אנדראה טרינקיירי פוטר מבאמברג

אחרי שלוש אליפויות רצופות, המועדון הגרמני החליט להיפרד מהמאמן האיטלקי בעיצומה של עונה איומה. באמברג מדורגת רק במקום העשירי בבונדסליגה, וסיכוייה להעפיל לפלייאוף ביורוליג קלושים

אנדראה טרינקיירי ובאמברג כבר לא. בישיבת הנהלה מיוחדת שנערכה היום (שני) הוחלט להיפרד מהמאמן האיטלקי בן ה-49. טרינקיירי לא היה עוד מאמן עבור המועדון הגרמני. הוא הגיע לקבוצה ב-2014/15 וזכה איתה בשלוש אליפויות רצופות. בהדרכתו בעונות הקודמות שיחקה באמברג כדורסל אטרקטיבי למדי, ותחת ידיו התקדמו לא מעט שחקנים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית למועדונים גדולים ולליגות טובות יותר.

 

ההצלחה הזו בעקיפין עלתה לו במשרה. בקיץ האחרון עזבו את באמברג שלושת עמודי התווך - דניאל תייס ודריוס מילר ל-NBA וניקולו מלי לפנרבחצ'ה. בלעדיהם באמברג התקשתה מאוד, ואחרי 21 מחזורים היא מדורגת רק במקום העשירי בליגה הגרמנית (מאזן 11:10). ביורוליג היא צברה שמונה ניצחונות ב-22 מחזורים ורחוקה חמישה משחקים מהמקום השמיני.

 

אנדראה טרינקיירי. שילם את המחיר על עונה גרועה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אנדראה טרינקיירי. שילם את המחיר על עונה גרועה(צילום: EPA)

  

שמו של טרינקיירי הוזכר לא פעם כמועמד מוביל להגיע למכבי תל אביב בשלושת הקייצים האחרונים, אולם המהלך אף פעם לא הבשיל. טרינקיירי לא רצה לעזוב את באמברג שאליה הוא הרגיש שייך.

 

מי שעשוי להחליפו הוא ולאדו שפאנוביץ' (42) המונטנגרי, שהגיע למועדון בתחילת העונה וכיהן כעוזרו. שפאנוביץ' היה שחקן מוביל באירופה בשנות ה-90 ועד אמצע העשור הקודם. בין השאר שיחק באפס פילזן, סקיפר בולוניה, פרטיזן בלגרד ופאנתינייקוס. הוא זכה באליפות העולם עם סרביה ומונטנגרו ב-1998, וכן ביורובאסקט ב-2001.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
אנדראה טרינקיירי
צילום: Getty Images
מומלצים