שתף קטע נבחר

ווסטברוק: "עברתי דרך משוגעת"

באוקלהומה מתקשים להישאר אדישים לטריפל-דאבל ה-100 של כוכב הקבוצה, השחקן הרביעי שרושם הישג שכזה לצד אוסקר רוברטסון, מג'יק ג'ונסון וג'ייסון קיד. כרמלו אנתוני: "כשיש לצדך כזה שחקן הוא לא ייתן לקבוצה להפסיד". מאמנו, בילי דונובן: "אחד השחקנים היחידים בליגה עם כזה אפקט על המשחק"

ראסל ווסטברוק עשה הלילה (בין שלישי לרביעי) היסטוריה, כשנכנס למועדון האקסקלוסיבי של שחקנים שהגיעו ל-100 טריבל-דאבלים בקריירה. ווסטברוק הוא החבר הרביעי במועדון וקדמו לו אוסקר רוברטסון (181), מג'יק ג'ונסון (138) וג'ייסון קיד (107).

 

 

הגארד של אוקלהומה סיטי השיג 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, בניצחון 107:119 על אטלנטה, כאשר ריבאונד שלו ברבע האחרון הכניס אותו לרשימה המכובדת. "החבר'ה שקדמו לי הם חברי היכל התהילה ואני פשוט שמח להיות חלק מקבוצה מיוחדת שכזו", אמר ווסטברוק בהתייחסות להישג המרשים.

 

עשה היסטוריה. ראסל ווסטברוק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
עשה היסטוריה. ראסל ווסטברוק(צילום: EPA)

ווסטברוק ניסה לשמור על צניעות: "זה דבר משוגע לעבור כזו דרך ולראות לא רק אוהדים שמריעים, אלא ילדים שהולכים עם הגופיה שלי. מעולם לא חלמתי שאגיע לליגה הזו וזה עדיין מדהים אותי בכל פעם מחדש. אני אף פעם לא לוקח את זה כמובן מאליו".

 

גם חבריו לקבוצה לא נשארו אדישים. "כדי לשחק לצדו אתה חייב לשמור כל הזמן על פוקוס", פירגן כרמלו אנתוני. "בשבילי להיות חלק מזה ולשחק לצידו, זה משהו מיוחד. אני חושב שזה הישג שאנחנו צריכים להעריך ובהחלט רגע מיוחד". פול ג'ורג': "כולם יודעים כמה שראסל תחרותי. זה בחור שאף פעם לא ירים ידיים וישחק תמיד עד המהלך האחרון. כשיש לצדך שחקן כזה הוא לא ייתן לקבוצה להפסיד".

 

ישבור את השיא של רוברטסון? ראסל ווסטברוק (AP) (AP)
ישבור את השיא של רוברטסון? ראסל ווסטברוק(AP)

 

גם מאמנו של ווסטברוק, בילי דונובן, שפע מחמאות: "זה מדהים. תמיד אמרתי שהוא אחד השחקנים היחידים בליגה שיש להם כזה אפקט על המשחק. הוא אפילו לא צריך לזרוק כדי להשפיע ואני חושב שזה מדבר בעד עצמו. העובדה שפוינט גארד מצליח להגיע 100 פעמים לטריפל דאבל, מעידה יותר מהכל כמה טביעת האצבע שלו נמצאת בכל מקום על המגרש. זה גם מראה כמה קשה הוא עובד. אין ספק שזה חתיכת הישג ואבן דרך משמעותית עבורו".

  

 

לברון: "אני כמו יין טוב, משתבח עם השנים"

ווסטברוק לא היה היחיד שהשיג הלילה טריפל-דאבל. לברון ג'יימס, בעוד תצוגה מרשימה, סיים עם 28 נקודות, 13 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים בניצחון הביתי של קליבלנד על פיניקס 107:129.

 

משתבח כמו יין טוב. לברון ג'יימס  (צילום: AP) (צילום: AP)
משתבח כמו יין טוב. לברון ג'יימס (צילום: AP)

 

"אני כמו יין טוב, משתבח עם השנים", הצטנע לברון. "פשוט ניסיתי לתרום בכל ההיבטים של המשחק. הצלחתי גם לחטוף ולחסום. המטרה שלי היא לעזור לחברים שלי ולקבוצה להיראות טוב יותר, וזה הופך את המשחק שלנו להרבה יותר פשוט".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים