שתף קטע נבחר

"היל, נאש וקיד ייכנסו להיכל התהילה"

דיווח ב-ESPN: שלושת השחקנים האגדיים זכו לכבוד גדול. ההכרזה הרשמית תהיה בסוף השבוע, במהלך פיינל פור המכללות

ג'ייסון קיד, סטיב נאש וגרנט היל ייכנסו להיכל התהילה של הכדורסל, כך מדווח הערב (חמישי) ב-ESPN, ההכרזה הרשמית על כך תהיה ככל הנראה במהלך סוף השבוע, בו ישוחק פיינל-פור המכללות.

 

ג'ייסון קיד וגרנט היל זכו יחד בתואר רוקי העונה ב-1995 ואף פרשו בהפרש של יומיים במהלך 2013. קיד נחשב לאחד הגארדים הגדולים בתולדות ה-NBA. קיד מסר 12,091 והוא מדורג במקום השני בכל הזמנים בליגה בקטגוריה זו, אחרי ג'ון סטוקטון. הוא זכה באליפות אחת עם דאלאס לקראת סוף הקריירה, בעונת 2010/11, אז גברו המאבריקס על מיאמי של לברון ג'יימס 1:4 בגמר. הוא הגיע פעמיים עם ניו ג'רזי נטס (היום ברוקלין) ב-2002 ו-2003 לגמר ה-NBA, אך הפסיד.

 

סטיב נאש מרוצה (צילום: AP)
סטיב נאש. נכנס להיכל התהילה(צילום: AP)
 

 

גם סטיב נאש נחשב לאחד הגארדים הכי טובים אי פעם, והוא מקום שלישי בטבלת האסיסטים עם 10,335. הוא נבחר פעמיים (2005, 2006) ל-MVP של הליגה הסדירה, אבל פרש לפני שלוש שנים ללא טבעת אליפות.

 

גרנט היל נחשב לאחד השחקנים הכי מפוספסים בתולדות ה-NBA. למרות שפתח את הקריירה בסערה עם תואר רוקי העונה, לא הצליח להוביל את דטרויט פיסטונס להישגים ולאחר מכן עבר לאורלנדו מג'יק. משנת 2000 התחיל לסבול מפציעות טורדניות עד שנאלץ לפרוש. הוא נבחר שבע פעמים למשחק האולסטאר. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים