שתף קטע נבחר

ג'ינובילי: "חושב הרבה זמן על הפרישה, אדע בקרוב"

אחרי ההפסד 99:91 לגולדן סטייט, גארד סן אנטוניו התייחס לעובדה שזה כנראה היה משחקו האחרון בקריירה: "אני עדיין לא יודע, אתן לזה לשקוע ואחליט". קר: "מקווה שהוא ימשיך". גם עתידו של דוויין ווייד בליגה לא ברור: "צריך לחשוב על זה"

 

מאנו ג'ינובילי מאוכזב בסיום (צילום: AFP)
סופו של עידן? ג'ינובילי הלילה(צילום: AFP)

 

האם מאנו ג'ינובילי שיחק הלילה (בין שלישי לרביעי) את משחקו האחרון בקריירה? אם תשאלו אותו, יכול מאוד להיות שכן, אבל שום דבר לא בטוח. ג'ינובילי וסן אנטוניו הפסידו לגולדן סטייט 99:91 והודחו מהפלייאוף אחרי הפסד 4:1 בסיבוב הראשון.

 

הארגנטינאי הוותיק, שיהיה בן 41 ביולי, התייחס למחשבות על הפרישה ואמר: "אני חושב על זה הרבה זמן. שום דבר לא השתנה, אני פשוט עדיין לא יודע. אני צריך לחשוב על זה חודש-חודשיים ואז נראה איך אני מרגיש. אני לא הטיפוס שלוקח החלטות ברגע, כשאני עצוב או מבואס. אני מעדיף לתת לזה לשקוע קודם".

מאנו ג'ינובילי מאוכזב בסיום (צילום: AFP)
"אני צריך לחשוב על זה". ג'ינובילי(צילום: AFP)

 

מאמן הווריורס, סטיב קר, שחיבק ארוכות את ג'ינובילי בסיום, הוסיף: "אני ממש מקווה שזה לא המשחק האחרון של ג'ינובילי. אני אמרתי לו שהוא צריך להמשיך לשחק כי הוא שחקן מדהים בליגה הזו וכל כך כיף לצפות בו לילה אחר לילה".

 

לג'ינובילי, ששיחק הלילה 25 דקות בהן תרם עשר נקודות, שבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים, יש אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת בספרס, בה הוא מככב ברציפות החל מעונת 2002/03.

 

מאנו ג'ינובילי וסטיב קר (צילום: EPA)
מאנו ג'ינובילי וסטיב קר בסיום(צילום: EPA)

 

גם עתידו של טוני פארקר לא ברור. הצרפתי (35) רשם הפעם רק 14 דקות (וארבע נקודות) מהספסל ויהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב. "ברור שאני רוצה להמשיך בסן אנטוניו", אמר פארקר. "לגבי ג'ינובילי, לא יודע לומר. זו שאלה שכדאי לשאול אותו".

 

במקביל, מיאמי, שהודחה מהפלייאוף אחרי הפסד 104:91 לפילדלפיה, מקווה מאוד שדוויין ווייד, לא יפרוש. ווייד (36), שכזכור חזר להיט בינואר אחרי שהחל את העונה בקליבלנד, נשמע בסיום כאילו הוא מסכם את הקריירה שלו.

 

"זו העונה ה-15 שלי בליגה. אני צריך לשבת ולחשוב על זה", אמר הגארד. "אבל קודם כל אני צריך להיות קרוב למשפחה שלי. אחרי שאנוח קצת, אני אשב ואחשוב על הכל".

 

ג'ואל אמביד ודוויין ווייד מתחבקים (צילום: AP)
חילופי דורות. אמביד מתחבק עם ווייד(צילום: AP)

 

המאמן שלו, אריק ספולסטרה, נשמע הרבה פחות אופטימי: "אני אפילו לא רוצה ללכת לשם. אתם תגרמו לי להתרגש מאוד אם אני אתחיל לחשוב על הפרישה שלו או לדבר עליה".

 

אשתו של ווייד, גבריאל יוניון, צייצה: "אני מקווה שזה לא הסוף, אבל אלוהים... הייתה לו קריירה שרוב האנשים רק חולמים עליה. הוא אגדה. סמל והוא גם חמוד". לווייד, למי ששכח, יש שלוש אליפויות, כולן עם ההיט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים