שתף קטע נבחר

7, בום: קליבלנד בחצי גמר המזרח

הקאבס איבדו יתרון דו-ספרתי ברבע השלישי, אבל הצגה מדהימה נוספת של לברון ג'יימס (46 נקודות, 7 אסיסטים ו-9 ריבאונדים) - שהפך למלך החטיפות בהיסטוריה של הפלייאוף - הבטיחה להם ניצחון ביתי 101:105 ו-3:4 קשה בסדרה מול אינדיאנה. יוסטון ב-0:1 על יוטה בחצי גמר המערב, 41 נקודות להארדן

זה היה קשה, קשה מאוד, אבל בסופו של דבר קליבלנד שרדה - והיא עדיין בפלייאוף הזה. על החתום: לברון ג'יימס, עם עוד תצוגה מדהימה לפנתיאון. אחרי התבוסה ב-34 הפרש באינדיאנה במשחק מספר 6, הקאבס הרימו ראש וניצחו הערב (א') 101:105 את הפייסרס במשחק מספר 7.

 

לברון מעולם לא הפסיד בסיבוב הראשון בקריירה, ואחרי הערב המאזן שלו במעמד הזה עומד על 0:13. היריבה הבאה שלו בחצי גמר המזרח תהיה טורונטו, שגם מחזיקה ביתרון הביתיות. הראפטורס יארחו את משחק מספר 1 בלילה שבין שלישי לרביעי. יהיה מעניין.

 

לברון ג'יימס (צילום: AFP)
לברון ג'יימס. יש חצי גמר(צילום: AFP)

 

באופן לא מפתיע, לברון פתח בטירוף את המשחק. במחצית הראשונה היו לו 26 נקודות, וזה הספיק לקליבלנד כדי להוביל 19:31 בסיום הרבע הראשון, 43:54 אחרי 24 דקות ולהחזיק ביתרון של 14 נקודות במהלך הרבע השני.

 

ברבע השלישי לברון נתקע, ואינדיאנה ניצלה את זה. ריצת 0:9 בהובלת ויקטור אולאדיפו הקטינה ל-56:52 ושלשה של בויאן בוגדנוביץ' השלימה מהפך - 58:59. לברון התעורר מחדש, הוביל את הקאבס ל-64:69. אינדיאנה לא ויתרה ובסוף הרבע השלישי קליבלנד הובילה רק בשתי נקודות, 74:76.

 

לברון ג'יימס מול לאנס סטיבנסון (צילום: AFP)
לברון ג'יימס מול לאנס סטיבנסון. עוד הצגה לאוסף(צילום: AFP)

 

לפני המשחק לברון הבטיח שלא יחמיץ אפילו דקת פרקט אחת כדי להבטיח שקליבלנד שלו עולה לחצי גמר המזרח. דקה לסיום הרבע השלישי הוא ירד לחדר ההלבשה בגלל התכווצויות, יצא ממנו דקה אל תוך הרבע הרביעי ואכל תפוז על הספסל.

 

קליבלנד הסתדרה לא רע בלעדיו ויצאה לריצת 0:8 שהחזירה לה את היתרון הדו-ספרתי - 76:86. ג'יימס חזר שמונה וחצי דקות לסיום, קליבלנד עלתה ל-79:91 ושמרה על יתרון מבטיח גם בהמשך. לקראת הסיום טריסטן תומפסון סיפק חסימה יפה על דארן קוליסון, קייל קורבר סיפק אסיסט גדול ללברון בחצי הדקה האחרונה - והמשימה הושלמה בהצלחה.

  

 

לברון השלים בסופו של דבר עוד ערב עמוס מאוד במשרד של 43 דקות, בהן קלע 45 נקודות (16 מ-25 מהשדה), מסר 7 אסיסטים, לקח 9 ריבאונדים וחטף 4 פעמים. הוא גם עבר את סקוטי פיפן והפך לשחקן עם הכי הרבה חטיפות בהיסטוריה של הפלייאוף. זה המשחק השני שלו בסדרה עם יותר מ-40 נקודות, והוא שני רק למייקל ג'ורדון בכמות המשחקים בפלייאוף עם 40 נקודות לפחות. טריסטן תומפסון יצא מהקפאה עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. קווין לאב הוסיף 14.

 

מיילס טרנר (צילום: MCT)
מיילס טרנר. קרוב, אבל לא(צילום: MCT)

 

ומה עם אינדיאנה, שנשארה בלי הכרטיס לחצי גמר האזורי אבל עם הרבה מחמאות מוצדקות? היא יכולה לסכם סדרה נפלאה מבחינתה שבה נתנה יופי של פייט, גם אם הוא לא הספיק. אולאדיפו עשה את שלו עם 30 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. דארן קוליסון הוסיף 23.

 

יוסטון - יוטה 96:110 (0:1 לרוקטס בסדרה)

אחרי העונה הסדירה המפתיעה שלה, יוטה הוכיחה בסיבוב הראשון שהיא בפלייאוף כדי להישאר ועברה את קבוצת הכוכבים של אוקלהומה בשישה משחקים ובצורה משכנעת.

 

הערב היא פגשה את הרוקטס העוצמתיים, שעשו את המצופה מהם במשחק מספר 1 של סדרת חצי גמר המערב, עלו ל-0:1 בלי מאמצים מיוחדים והזכירו לקבוצה של קווין סניידר שעם כל הכבוד ל-OKC, מדובר בדרגת קושי אחרת לגמרי. בלי ריקי רוביו הפצוע הג׳אז לא הצליחו להחזיק מעמד.

 

ג'יימס הארדן (צילום: רויטרס)
עכשיו דממה, ג'יימס על הבמה. הארדן בהופעה(צילום: רויטרס)

 

זה היה משחק חד-צדדי כמעט מהרגע הראשון. יוסטון דהרה ל-21:34 ברבע הראשון, המשיכה באותו קצב עם רבע שני של 18:30 והפרש השיא שלה הגיע ל-27 נקודות. יוטה עשתה קולות של חזרה ברבע השלישי שבו ניצחה 22:29 ופתחה את הרביעי בריצת 0:7 שחתכה את הפער ל-11, אבל נעצרה שם.

 

יוסטון לא נתנה לג'אז העקשנים להתקרב, ובהמשך היתרון שלה שוב צמח. ג'יימס הארדן המשיך עשה הכל מהכל עם שורה סטטיסטית משובחת של 41 נקודות (12 מ-26 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. כריס פול הוסיף 17 וקלינט קאפלה 16 ו-12 ריבאונדים. אצל יוטה דונובן מיצ'ל הוביל עם 21 נקודות באחוזים רעים לשלוש (1 מ-9). ג'יי קראודר קלע כמות דומה מהספסל.

 


פורסם לראשונה 29/04/2018 22:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
לברון ג'יימס וג'יי.אר סמית'
צילום: AFP
מומלצים