שתף קטע נבחר

יוטה ניצחה 108:116 ביוסטון והשוותה ל-1:1

הג'אז הדהימו את הקבוצה הטובה בליגה עם תצוגת שלשות (15 מ-32) ויכולת אדירה בעיקר של אקס מכבי ת"א, ג'ו אינגלס (27 נקודות). ג'יימס הארדן קלע 32 נקודות, אבל באחוזים רעים

 

ג'יי קראודר ודונובן מיצ'ל חוגגים (צילום: AP)
יכולים לחגוג. קראודר ומיצ'ל מרוצים(צילום: AP)

 

מי אמר שיש שתי קבוצות שהן מעל כל השאר במערב? הלילה (בין רביעי לחמישי) יוטה הוכיחה שאסור להספיד אותה, גם לא מול הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה – יוסטון.

 

הג'אז ניצחו 108:116 אדיר את הרוקטס בביתם, השוו את הסדרה ל-1:1 וייארחו את שני המשחקים הקרובים (הבא בלילה שבין שבת לראשון), אולי, בדרך לסנסציה הכי גדולה של העונה עד עכשיו.

 

ג'ו אינגלס וג'יימס הארדן (צילום: AP)
המנצח בא לנחם את המפסיד - תודו שלא חשבתם שתמונה כזו אפשרית. אינגלס והארדן(צילום: AP)

זה היה הערב של אחד, ג'ו אינגלס שמו, שהתפוצץ עם 27 נקודות (7 מ-9 מחוץ לקשת) והמשיך לספק פלייאוף מהסרטים. לא רק האוסטרלי להט מחוץ לקשת, גם כל הקבוצה שלו, שסיימה עם 15 מ-32 בסך הכל (כמעט 47 אחוז).

 

במהלך הרבע השני, האורחת כבר הוליכה ב-19 נקודות הפרש אחרי שלשה של דונובן מיצ'ל (17 נקודות באחוזים רעים ו-11 אסיסטים), אבל יוסטון בראשות ג'יימס הארדן (32 נקודות ב-9 מ-22 בלבד) וחבריו נגסו בפער ושמונה דקות לסיום המשחק אפילו הוליכו את המשחק 92:94.

 

דונובן מיצ'ל מנסה לעצור את ג'יימס הארדן (צילום: רויטרס)
מי פה הרוקי? הארדן ומיצ'ל(צילום: רויטרס)

 

מאותו רגע, הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט וזו לא הייתה המארחת. הטויוטה סנטר ראה את הקבוצה של קווין סניידר טסה ל-2:16 מהיר, וגם שלשה של כריס פול (23 נקודות) בדקה האחרונה לא שינתה את התוצאה הסופית.

 

מלבד אינגלס ומיצ'ל, ארבעה שחקנים של יוטה קלעו בספרות כפולות, כולל דאבל-דאבלים של רודי גובר (15 נקודות ו-14 ריבאונדים) וג'יי קראודר (15 נקודות ועשרה ריבאונדים).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים