שתף קטע נבחר

דוויין קייסי פוטר מטורונטו

קייסי, שהוביל את הראפטורס לעונה סדירה היסטורית אך הודח בחצי הגמר על ידי קליבלנד בסוויפ שני ברציפות, שילם את המחיר על האכזבה הגדולה בפלייאוף. רק השבוע הוא נבחר למאמן העונה

העונה האחרונה הייתה מדהימה עבור טורונטו. היא קבעה שיא מועדון בניצחונות ובניצחונות בית וגם סיימה אותה במקום הראשון במזרח בפעם הראשונה בתולדותיה. הכל היה נראה מושלם מבחינתה עד המפגש הקבוע עם לברון ג'יימס בפלייאוף, שהדיח אותה שוב בסוויפ והחזיר אותה לקרקע במכה.

 

הערב (שישי) הראפטורס עשו מעשה דרמטי ופיטרו את המאמן שאחראי גם על ההצלחה בעונה הסדירה וגם על הכישלון בפלייאוף - דוויין קייסי. קייסי גם נבחר לאחרונה למאמן העונה על ידי הקולגות שלו, אבל שילם את המחיר על עוד התרפסות בפני קליבלנד ברגע האמת.

 

זה נגמר. קייסי עם דרוזן (צילום: getty images) (צילום: getty images)
זה נגמר. קייסי עם דרוזן(צילום: getty images)

 

"אחרי מחשבה על כך בכובד ראש, החלטתי שזה צעד קשה מאוד אבל הכרחי שהארגון חייב לקחת", הסביר הג'נרל מנג'ר מאסאי יוג'ירי את הצעד המפתיע. "כקבוצה אנחנו כל הזמן מנסים לגדול ולשפר על מנת להגיע לשלב הבא. אנחנו מוקירים כל מה שדוויין עשה למען הארגון. אנחנו מודים לו ומאחלים לו רק את הטוב ביותר בעתיד. הוא תרם ליצירת הזהות והתרבות של מי שאנחנו כקבוצה, ואנחנו כל גך גאים בזה".

 

לפי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, הראפטורס כבר סימנו את מייק בודנהולצר שעזב את אטלנטה כמחליף האפשרי של קייסי - שייאלץ להיפרד מהתפקיד שבו החזיק מאז 2011. לפי הדיווחים בודנהולצר נפגש עם מילווקי, שבעצמה מחפשת מאמן לאחרונה, ביום שלישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים