שתף קטע נבחר

דייויס וגובר בחמישיית ההגנה של העונה ב-NBA

הליגה הטובה בעולם הכריזה רשמית על המגנים המצטיינים של העונה. לצד הביגמנים של הפליקנס והג'אז, נמצאים גם אולאדיפו, הולידיי וקובינגטון

בזמן שגולדן סטייט ויוסטון נלחמות על תואר אלופת המערב וקליבלנד ובוסטון נאבקות במקביל במזרח, פירסמה היום ליגת ה-NBA את חמישיית שחקני ההגנה המצטיינים של העונה.

 

את הנבחרת בחר פאנל שכלל מאה כתבי ושדרי ספורט. כצפוי, מי שזכה להכי הרבה קולות, הוא הסנטר של יוטה ג'אז, רודי גובר שנכנס לרשימה המכובדת כבר שנה שנייה ברציפות. מי שהצטרף אליו ונכלל בפעם הראשונה בחמישייה הוא אנתוני דייויס. הביגמן של ניו אורלינס פליקנס שהוביל את הליגה בחסימות עם ממוצע של 2.57 למשחק, נבחר כבר פעמיים לחמישייה השנייה וכאמור השתדרג העונה. 

 

רודי גובר במדי יוטה (צילום: AP)
רודי גובר. זכה להכי הרבה קולות(צילום: AP)

 

את החמישייה משלימים הגארד של אינדיאנה פייסרס, ויקטור אולאדיפו שמחזיק בממוצע חטיפות של 2.36 למשחק, רוברט קובינגטון מפילדלפיה וחברו של דייויס לפליקנס, ג'רו הולידיי. 

  

 

במקביל נבחרה גם חמישיית ההגנה השנייה שכוללת את: ג'ואל אמביד (פילדלפיה 76'), דריימונד גרין (גולדן סטייט ווריורס), אל הורפורד (בוסטון סלטיקס), ז'ונטה מורי (סן אנטוניו ספרס) וג'ימי באטלר (מינסוטה טימברוולבס). 

 

 

 

 

    

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אנתוני דייויס
צילום: רויטרס
מומלצים