שתף קטע נבחר

אל תשחקו NBA2K עם מייקל פורטר ג'וניור

מעריץ של שחקן דנבר הגיע לביתו על מנת לשחק נגדו במשחק הכדורסל הפופולרי – הוא הפסיד ופורטר ג'וניור הרוויח נעלי אייר ג'ורדן בשווי 800 דולר

מסתבר שמייקל פורטר ג'וניור ממש טוב ב-NBA2K, אז הוא החליט להרוויח מזה. שחקנה של דנבר קרא דרך הטוויטר למעריציו לנסות את מזלם מולו, אבל לא ברשת אלא להגיע אליו הביתה ולשחק. פורטר ג'וניור צייץ שהוא רוצה לשחק על כסף או על משהו ששווה הרבה.

 

מי שפנה אל פורטר ג'וניור היה אוהד שרוף של דנבר, רויאל גומס, שאמר שהוא מוכן לשים את נעלי האייר ג'ורדן שלו בשווי 800 דולר על השולחן. גומס סיפר שהוא רכש את הנעליים מכסף שקיבל אחרי שסיים את התיכון.

 

ההתכתבות בין פורטר ג'וניור לאוהד (צילום מסך)
ההתכתבות בין פורטר ג'וניור לאוהד(צילום מסך)

 

פורטר ג'וניור הזמין את גומס ובן דודו לדירה שלו בדנבר. "מייקל היה די נחמד בהתחלה, אבל התרכז בעיקר במשחק שלו מול אחיו ב-2K על 20 דולר. אחרי זה מייקל אמר לי שזה מיותר שהבאתי את הנעליים כי הן לא עולות עליו, והוא מוכן בכלל להמר רק על 100 דולר. בסוף החלטנו שהוא יהמר על 100 דולר ואני על הנעליים".

 

השניים ניגשו לשלטים - גומס בחר בבוסטון, פורטר בוושינגטון. "הוא לקח את המשחק ממש ברצינות. בן דוד שלי ואני הרצנו שם בדיחות על ניקולה יוקיץ', אבל הוא לא זרם. היה שלב שהוא התעצבן וכמעט שבר את הטלוויזיה". בסוף פורטר הצליח לנצח, למרות שהמשחק היה צמוד. "הוא אמר לי שאני השחקן הכי טוב שהוא שיחק מולו", ציין גומס. פורטר ג'וניור ישר העלה תמונה שלו לטוויטר עם הנעליים של גומס.

 

הסיפור כמובן הפך לוויראלי, ובהמשך אף סופר על שני אוהדים אחרים ששיחקו מול פורטר ג'וניור, אחד מהם אפילו ברח מהדירה שלו אחרי שהפסיד, כדי לא לשלם את החוב שלו. ומה בנוגע לגומס? פורטר ג'וניור יצר איתו קשר לאחר מכן ואמר כי הוא ישלח לו כסוג של מחווה נעליים של פומה, חברת ההלבשה שנמצאת איתו בחוזה אימוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
מייקל פורטר ג'וניור
צילום: AP
מומלצים