שתף קטע נבחר

אלן, נאש, היל וקיד נכנסו להיכל התהילה

ארבע אגדות כדורסל קיבלו הלילה כבוד ענק, כשזכו להיכנס להיכל התהילה של ה-NBA. הנאומים היו מרגשים והעלו געגועים לניינטיז

ארבע אגדות כדורסל, ריי אלן, סטיב נאש, גרנט היל וג'ייסון קיד, קיבלו הלילה (בין שישי לשבת) כבוד ענק, כשזכו להיכנס להיכל התהילה של ה-NBA. כל זאת בטקס מרגש שסיפק נאומים מרגשים וכמובן געגועים עזים לניינטיז.

 


 

היל, שרשם שבע הופעות באולסטאר ה-NBA ושיחק בליגה 19 שנים, היה הראשון לנאום. "המשחק גורם לך ללמוד על החיים, זה דוחק אותך לקצה והופך אותך לאיש יותר טוב. שמח להיות חלק מרשימה מכובדת כזו".

 

 

 

קיד, סגן מלך האסיסטים של ה-NBA בכל הזמנים, נבחר 10 פעמים לאולסטאר וזכה באליפות עם דאלאס ב-2011. "דווקא מעל במה זו אני רוצה להקדיש את הפרס לדירק נוביצקי", הוא אמר בהומור, "דירק, נשאתי אותך על הגב שלי כששיחקנו יחד. גרנט היל, דחקת אותי להיות טוב יותר בתחרותיות שלך. זה כבוד בשבילי להיות איתך כאן במעמד הזה".

 

 

נאש, המדורג שלישי ברשימת מוסרי האסיסטים של הליגה בכל הזמנים, ונחשב לאחד מ-12 שחקנים בלבד שזכו פעמיים ב-MVP של הליגה, היה השלישי לדבר: "לכל הילדים, תמצאו מה שאתם אוהבים לעשות ותעשו את זה בכל יום. תהיו אובססיביים לגבי זה. השתמשו ביצירתיות שלכם, תציבו לעצמכם מטרות ותאגרו את עצמכם. רק ככה מצליחים".

 

 

אלן, קלע השלשות הגדול בהיסטוריית הליגה, סיכם: "הגעתי לאן שהגעתי בגלל עבודה קשה וזה המסר שאני רוצה להעביר. תעבדו קשה, ככה אפשר להצליח".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים