שתף קטע נבחר

לברון לא עוצר: "יכול לעבור את קארים"

קינג ג'יימס עשה עוד היסטוריה פרטית כשעבר את דירק נוביצקי בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA, וקיבל מחמאות מהגרמני האגדי של דאלאס: "המספרים שלו לא ייאמנו, ולא נראה שהוא מאט"

 

אינפו לברון ()

מצד אחד, לברון והלייקרס חזרו להפסיד הלילה (בין שבת לראשון) - 110:106 דרמטי לסן אנטוניו בטקסס. מצד שני, זה היה הלילה שבו לברון עשה עוד היסטוריה פרטית - ועלה למקום השישי בקלעי כל הזמנים ב-NBA. קינג ג'יימס קלע 35 נקודות ועקף בדרך לשם את דירק נוביצקי.

 


 

אם לא ייפצע העונה, ג'יימס עשוי לעקוף בטבלה שתי אגדות נוספות - ווילט צ'מברליין (31,419 נקודות) ומייקל ג'ורדן (32,292). בינתיים יש לו 31,202 כאלה. בסיום הוא התייחס להישג שלו: "עבורי, להיות מוזכר באותה שיחה עם הבחורים האלה זה כל מה שאנחנו שואפים לו בכדורסל. זו מחווה גדולה".

 

לברון ג'יימס חוגג (צילום: AFP)
עוד היסטוריה פרטית. לברון(צילום: AFP)

 

"אני אף פעם לא מעריך לגמרי את מה שאני עושה בכל פעם שאני משיג משהו, לא משנה אם זה ניצחון או הפסד", הוסיף לברון. "אני מצפה לרגע שבו אוכל לפרוש מהמשחק, לשבת עם המשפחה והחברים שלי, לשתות קצת יין ולדבר על כל ההישגים שהיו לי וההצלחות שהייתי מסוגל להשיג". 

 

נוביצקי, אגב, טוען שלברון יכול לתפוס את המקום הראשון ברשימה. "אם הוא יישאר בריא, בדרך שבה הוא נראה וזז, יש לו סיכוי להשתוות לקארים", אמר הגרמני האגדי ל-ESPN. "המספרים שלו לא ייאמנו, ולא נראה שהוא מאט. אם הוא ימשיך ככה, הוא יוכל לעבור את קארים".

 

נוביצקי. אופטימי לגבי לברון (צילום: AP) (צילום: AP)
נוביצקי. אופטימי לגבי לברון(צילום: AP)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים