שתף קטע נבחר

לפני מכבי ת"א: ניצחון חמישי ברצף לריאל מדריד

אלופת אירופה ניצחה 79:90 את ז'לגיריס קובנה ועלתה למאזן 0:5 מפתיחת העונה. בודוצ'נוסט ממשיכה להפסיד, הפעם 72:67 לפנאתינייקוס. חימקי מוסקבה טיילה מול גראן קנאריה

מכבי תל אביב במצב רע מאוד ביורוליג. אחרי חמישה מחזורים הצהובים עומדים על מאזן של 4:1 ומתקשים מאוד להתמודד עם הקבוצות הגדולות של היבשת.

 

לטבלת היורוליג

 

לצערם, ביום חמישי הבא הצרות הללו צפויות להפוך לגרועות אפילו יותר, שכן ריאל מדריד תגיע לביקור בהיכל מנורה מבטחים והיא נמצאת בכושר פשוט נפלא. הערב (שישי) הבלאנקוס ניצחו בלי בעיות את ז'לגיריס קובנה 79:90 ועלו למאזן 0:5 מפתיחת העונה.

 

סרחיו יול (צילום: EPA)
משחק מצוין שלו. גוסטבו איון(צילום: EPA)

 

דווקא הפתיחה הייתה של הליטאים עם 18:32 בסיום הרבע הראשון, אבל עד המחצית האורחת חזרה ומחקה את ההפרש. הרבע האחרון היה במעמד צד אחד עם 11:28 מוחץ.

 

אנתוני רנדולף הוביל את הקלעים של ריאל עם 16 נקודות, רודי פרננדס קלע 15 נקודות (כולן מטווח השלוש) והוסיף גם שבעה אסיסטים, אבל המצטיין היה גוסטבו איון עם 13 נקודות, עשרה ריבאונדים ומדד מצטבר 30.

 

אם אלופת אירופה היא הקבוצה בכושר הכי טוב ביורוליג, אז הקבוצה בכושר הכי גרוע היא כמובן בודוצ'נוסט. הקבוצה המונטנגרית רשמה הפסד חמישי ברצף, 72:67 לפנאתינייקוס והיא היחידה שלא ניצחה העונה. ניק קלאתס ניהל מצוין את המשחק של פאו עם עשר נקודות ותשעה אסיסטים, אקס מכבי, דשון תומאס, קלע 14.

 

חימקי מוסקבה טיילה בביתה ל-72:87 קליל על גראן קנאריה, שיכול היה להסתיים בהפרש הרבה יותר גדול. הרוסים הוליכו כבר ב-24 הפרש אחרי שלושה רבעים והורידו את הרגל מהגז, מה שנתן לאורחת לצמק מעט את הפער. אלכסיי שבד, כרגיל, הוביל את הקלעים של חימקי עם 24 נקודות ושבעה אסיסטים.

 

במשחק נוסף, ארמאני מילאנו ניצחה 80:81 את אנאדולו אפס. ארתורס גודאיטיס הצטיין עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים