שתף קטע נבחר

"ינאקופולוס אמר שהימרנו על המשחק ב-20 אלף אירו"

שופטי הדרבי בין פנאתינייקוס ואולימפיאקוס ביורוליג כתבו דו"ח חמור נגד הבעלים של המארחת: "הוא חיכה לנו בחדר ההלבשה". הירוקים ניצחו את קבוצתו של דייויד בלאט 80:93

לא באמת חשבתם שדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס יעבור בשקט. אמש (שישי) השתיים נפגשו במסגרת המחזור השישי ביורוליג, המארחת ניצחה 80:93, אבל הבעלים שלה, דימיטריס ינאקופולוס, עלול לספוג עונש כבד.

 

לטבלת היורוליג

 

בדו"ח השיפוט נטען כי ינאקופולוס חיכה לשלישיית השופטים מאיטליה, פולין וספרד, בחדר ההלבשה שלהם בסיום המחצית הראשונה והטיח בהם האשמות קשות.

 

דו
דו"ח השיפוט החמור מהמשחק(צילום מסך מטוויטר)

 

"הוא אמר לנו 'השופט האיטלקי והפולני הימרו על המשחק ב-20 אלף אירו. רק הספרדי בסדר. אשלח הכל לג'ורדי ברתומאו'", כתבו השופטים. בפנאתינייקוס טוענים כי ינאקופולוס אמר דברים אחרים וצוות השיפוט תרגם אותם לא נכון, והוא התכוון לכך שאולימפיאקוס הבטיחה להם כסף, ולא שהם לקחו אותו.

 

כמו כן, בדו"ח השיפוט החמור נכתב כי במהלך הרבע השני שלושה אוהדים שישבו בשורה הראשונה על הפרקט קיללו את השופטים כמה פעמים 'בני ז**** בתוספת תנועות מגונות לכיוונם. עוד נכתב בדו"ח כי אוהדי המארחת השתמשו בלייזר על מנת להפריע לשחקני אולימפיאקוס בזריקות העונשין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים