שתף קטע נבחר

אחרי שהשעתה את גרין: 103:110 לגולדן סטייט על אטלנטה

הפורוורד נותר מחוץ לסגל בעקבות העימות שלו עם דוראנט, גם קרי הפצוע לא שיחק, אבל בסופו של דבר האלופה ניצחה. KD הצטיין עם 29 נקודות. 99:109 מרשים ליוסטון בדנבר. ניצחון שני העונה לקליבלנד, 89:113 על שארלוט

בשורה התחתונה גולדן סטייט רשמה לפנות בוקר (רביעי) ניצחון 103:110 על אטלנטה ועלתה למאזן 3:12 מפתיחת העונה, אבל הדרך לשם ממש לא הייתה קלה ורצופה בלא מעט בעיות, על ומחוץ לפרקט.

 

לטבלאות ה-NBA

 

עוד לפני המשחק הודיעו הווריורס שדריימונד גרין, שהתעמת במשחק אתמול עם קווין דוראנט על הספסל, ויכוח שעל פי דיווחים המשיך גם לחדר ההלבשה, הושעה מהמשחק. האלופה נאלצה להסתדר גם ללא סטפן קרי הפצוע וכמובן דמרקוס קאזנס, שטרם התאושש מהפציעה הארוכה שלו.

 

קווין דוראנט מול טוריאן פרינס (צילום: AP)
זה הספיק הפעם. קווין דוראנט מול טוריאן פרינס(צילום: AP)

 

ההוקס (11:3) עשו כל מה שהם יכולים כדי לנצל את הסגל החסר של המארחת, אבל כנראה שלפחות הפעם דוראנט (29 נקודות) וקליי תומפסון (24 נקודות) זה מספיק בהחלט. יונאס ירבקו פתח בחמישייה וחיפה מצוין על החיסרון של גרין. השבדי סיים עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. קווין קוק קלע 18 נקודות וחילק שישה אסיסטים.

 

בצד השני, הרוקי טריי יאנג (ארבע נקודות ותשעה אסיסטים) לא ממש ירצה לזכור את המשחק הזה, הראשון בקריירה הקצרה שלו בו הוא קלע פחות מ-10 נקודות. טוריאן פרינס (22 נקודות) שמר את האורחת בעניינים עד הדקות האחרונות, אבל כאמור לא יותר מזה.

 

דנבר - יוסטון 109:99

יוסטון (7:6) לא ציפתה לפתוח את העונה עם מאזן 5:1 ובתחתית המערב. מי שהייתה בעונה שעברה בעלת המאזן הטוב בליגה, ספגה הפסד אחר הפסד וממש לא הזכירה את הקבוצה המלהיבה שהתרגלנו לראות.

 

ברוקטס הבינו מהר מאוד את הטעות, העיפו את כרמלו אנתוני מהרוטציה, קיבלו בחזרה את ג'יימס הארדן, ופתאום הכל מרגיש קצת יותר כמו לפני שנה. הלילה זה הסתיים ב-99:109 מרשים בחוץ על דנבר (5:9).

 

קלינט קאפלה מול ניקולה יוקיץ' ופול מילסאפ (צילום: AP)
כוח בצבע. קלינט קאפלה מול ניקולה יוקיץ' ופול מילסאפ(צילום: AP)

 

בכלל לא פשוט לשחק בפפסי סנטר, אבל את הארדן ושות' זה לא ממש הפחיד. מייק ד'אנטוני קיצר את הרוטציה, לא קיבל כמעט שום דבר מהספסל שלו (14 נקודות משלושה שחקנים בסך הכל, 11 מהן של אריק גורדון), אבל כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות וזה הספיק כדי לרשום את ה-W.

 

קלינט קאפלה הוביל את קלעי האורחת עם 24 נקודות ותשעה ריבאונדים, הארדן סיים עם 22 נקודות (באחוזים לא מבריקים) ו-11 אסיסטים וכריס פול הוסיף 21 נקודות בדרך לניצחון חוץ חמישי העונה של יוסטון (לעומת ניצחון בית אחד בלבד. מדהים).

 

כריס פול (צילום: AP)
כריס פול בדרך לעוד שתיים(צילום: AP)

 

אצל המפסידה אף שחקן לא באמת בלט, אבל שוב ניקולה יוקיץ' הראה שהוא יכול לעשות הכל על הפרקט. הסנטר הוורסטילי סיים עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. ג'מאל מארי וגארי האריס קלעו 15 נקודות כ"א.

 

קליבלנד – שארלוט 89:113

לא, זו לא טעות הקלדה ולא בלבול כלשהו, קליבלנד באמת ניצחה משחק. כן, גם אנחנו לא מאמינים. סגנית האלופה רשמה את ניצחונה השני בלבד העונה ועלתה למאזן "מרשים" של 11:2, וזה להזכירכם ללא קווין לאב הפצוע.

 

ג'יי.אר סמית' (צילום: רויטרס)
מי היה מאמין? ג'יי.אר סמית' חוגג(צילום: רויטרס)

 

טריסטן תומפסון היה הנשק הסודי של הקאבס עם 11 נקודות ולא פחות מ-21 ריבאונדים. ג'ורדן קלארקסון הצטיין עם 24 נקודות מהספסל ואפילו הרוקי המושמץ קולין סקסטון סיים עם 16 נקודות והראה פוטנציאל.

 

ומה קרה להורנטס? 2 מ-16 מזעזע מהשדה של קמבה ווקר שהסתיימו בשבע נקודות בלבד, זה מה שקרה. ג'רמי לאמב ניסה להיות המושיע, אבל ה-22 נקודות שקלע ממש לא הספיקו ושארלוט ירדה למאזן 7:7.


פורסם לראשונה 14/11/2018 06:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים