שתף קטע נבחר

"גרין אמר לדוראנט: 'ניצחנו בלעדיך, תעזוב'"

על פי דיווח של כריס היינס מיאהו ספורט, גולדן סטייט החליטה להשעות את הפורוורד אחרי שתקף בחריפות את KD ואמר לו: "אנחנו לא צריכים אותך". דוראנט סירב להתייחס לתקרית בסיום התבוסה ביוסטון: "אל תשאלו אותי על זה שוב"

ארבע שלשות מ-14 ניסיונות, אפס שלשות של שחקני החמישייה לראשונה מאז 2013 ותבוסה ב-21 הפרש ביוסטון - ככה נראה הלילה האחרון והעגום למדי של גולדן סטייט. לא נעים, אבל מסתבר שבימים האחרונים האלופה נאלצת להתמודד עם עניין מורכב הרבה יותר.

 

 

דריימונד גרין אמנם חזר לסגל ולפני המשחק גם ניסה לשים את הסכסוך עם קווין דוראנט מאחוריו, אבל בינתיים מתפרסם דיווח מעניין מאוד על מה שקרה מאחורי הקלעים בין שני הכוכבים של האלופה, שיכול להסביר את ההשעיה של גרין מהניצחון הביתי על אטלנטה.

 

דריימונד גרין קווין דוראנט גולדן סטייט (צילום: AP)
חתול שחור עבר ביניהם. גרין ודוראנט(צילום: AP)

 

לפי כריס היינס מיאהו ספורט, ההחלטה של גולדן סטייט לאחר התקרית ביניהם התקבלה בעקבות הערה חריפה שאמר גרין בסגנון: "אנחנו לא צריכים אותך, ניצחנו בלעדיך. תעזוב". כשדוראנט נשאל בסיום המשחק על הסוגיה הוא הגיב: "אל תשאלו אותי על זה שוב".

 

צריך לציין שדוראנט יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2019, ואמנם אמר לפני תחילת העונה ש"אני מרגיש שאני בבית כאן", אבל הוסיף גם ש"אני באמת לא יודע מה הולך לקרות בקיץ הזה".

 

דריימונד גרין גולדן סטייט (צילום: AP)
גולדן סטייט רצתה להעביר לו מסר? גרין(צילום: AP)

 

גולדן סטייט כמובן שואפת להשאיר אותו, ואם המשפט עליו דיווח היינס אכן נאמר, ייתכן שהיא רצתה להעביר מסר ל-KD לפיו היא לא מוכנה לעבור על דברים כאלה בשתיקה. הלילה, אגב, גרין סיים את המשחק ללא נקודות (0 מ-3 מהשדה), עם 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם 5 איבודים. 24 הדקות שבהן היה על הפרקט היו פרק הזמן הארוך ביותר בקריירה שלו שבו לא קלע אפילו נקודה, לפי ESPN. דוראנט קלע 20 ולקח 5 ריבאונדים.

 

"קווין ואני דיברנו, והחלטנו להמשיך הלאה", אמר לפני המשחק גרין, שחתום בקבוצה עד קיץ 2020. "זה לא סוד שאני שחקן אמוציונלי, לפעמים זה מתפרץ, לפעמים זה לא עובד לטובתי, אבל אני צריך לחיות עם זה, כי לרוב זה כן עובד לטובתי. אני לעולם לא אשתנה, גם הגישה שלי למשחק תישאר אותו הדבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים