שתף קטע נבחר

קריסטפס פורזינגיס חשוד בניסיון אונס

צעירה בשנות ה-20 הגישה תלונה במשטרת ניו יורק נגד הסופרסטאר בטענה כי תקף אותה מינית בדירתו במנהטן מספר שעות אחרי שקרע את הרצועה בברך בשנה שעברה. עורך דינו מכחיש את ההאשמות וטוען כי היא סוחטת את הלטבי

האם קריסטפס פורזיניגס בבעיה? ניו יורק פוסט מפרסם כי צעירה בשנות ה-20 הגישה ביום חמישי האחרון תלונה במשטרת ניו יורק נגד הכוכב הלטבי על כך שב-7 בפברואר 2018 הוא אנס אותה בדירתו היוקרתית במנהטן. האירוע קרה מספר שעות לאחר המשחק בו הלטבי קרע את הרצועה בברך.

 

הלילה ב-NBA: טריפל-דאבל משוגע של הארדן

 

הצעירה, שכנתו של פורזינגיס בבניין במנהטן, טענה במשטרה כי השחקן הזמין אותה לדירתו לקראת השעה 2:00 וכשהדלת נסגרה הוא אנס אותה. למרות שהגישה את התלונה יותר משנה לאחר האירוע, במשטרה נוטים להאמין לה, נטען בידיעה בניו יורק פוסט.

 

פורזינגיס. הסתבך (צילום: AP) (צילום: AP)
פורזינגיס. הסתבך(צילום: AP)

 

במקביל, הודתה הבחורה שהסופרסטאר, שמאז הספיק לעזוב את ניו יורק ניקס ולעבור לדאלאס מאבריקס, הציעה לה 68 אלף דולר דמי שתיקה על מנת שלא תתלונן נגדו במשטרה.

 

עורך דינו של פורזיניגס רולנד ריופלה מספר סיפור שונה לחלוטין. לטענתו, כבר בחודש דצמבר האחרון הם הגישו תצהיר ל-FBI בנוגע לניסיון סחיטה של הצעירה. הוא אישר את הסכום בו נקטה הצעירה, אבל טען כי היא זו שדרשה אותו עבור תשלום על לימודי הקולג' של אחיה. "הגשנו את התצהיר לרשויות החוק כבר ב-20 בדצמבר 2018, עם דגש על דרישותיה של המתלוננת לקבל את הכסף. כמו כן, הודענו להנהלת ה-NBA לפני מספר חודשים על החקירה הפדרלית נגד המתלוננת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קריסטפס פורזינגיס
צילום: רויטרס
מומלצים