שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

סל ניצחון מטורף ללנארד, טורונטו בגמר המזרח

כוכב הרפטורס (41 נק') ניצח את פילדלפיה עם זריקה מהאגדות ב-90:92 - ניצחון שקבע 3:4 בסדרה. היריבה הבאה: מילווקי

 

קוואי לנארד (צילום: רויטרס)
סיום מדהים לסדרה מדהימה. קוואי לנארד חוגג רגע אחרי(צילום: רויטרס)

 

מטורף - רק כך אפשר לקרוא לסל הניצחון של קוואי לנארד הלילה (בין ראשון לשני) ב-90:92 של טורונטו על פילדלפיה. סל מהאגדות שקבע 3:4 בסדרה המותחת הזו ושלח את הרפטורס לגמר המזרח (בפעם השנייה בארבע השנים האחרונות), שם יפגשו הקנדים את מילווקי.

 

פורטלנד בגמר המערב אחרי ניצחון במשחק השביעי על דנבר

 

פילי הוליכה 40:44 בהפסקה, אבל טורונטו הפכה לפלוס תשע ברבע השלישי. רק שריצת 0:16 מדהימה של ג'ואל אמביד וחבריו שוב החזירה לאורחת את היתרון. לנארד, איך לא, לקח אחריות ובעזרתו של סרג' איבקה כפו משחק צמוד עד השנייה האחרונה. תרתי משמע.

 

  ()

פסקל סיאקם קבע 85:89 בסיום מתפרצת קלילה. ג'ימי באטלר הלך לקו וקלע רק אחת ולנארד החטיא פעמיים מהעבר השני. בפיגור שלוש, אמביד נשלח לקו ודייק פעמיים, 12.1 לסיום. לנארד, האיש של הרפטורס בקלאץ', הלך גם הוא לעונשין, אך קלע רק אחת. פילי יצאה להתקפה מכריעה ובאטלר, הכוכב הבלתי מעורער של הסיקסרס בסדרה, השווה ל-90:90, 4.2 שניות לבאזר.

 

ואז הגיע המהלך האחרון. הכדור הלך ללנארד, שקצת הסתבך, הלך לפינה ועל הראש של אמביד שיחרר זריקה מטורפת/משוגעת/מופלאה (תמחקו אתם את המיותר). הכדור פגע בטבעת וצלל פנימה. טורונטו בגמר המזרח.

 

קוואי לנארד (צילום: רויטרס)
זה יספיק מול מילווקי? נחיה ונראה(צילום: רויטרס)

 

לנארד היה אדיר עם 41 נקודות (16 מ-39 מהשדה, 2 מ-9 לשלוש), 8

ריבאונדים ו-3 אסיסטים. איבקה הוסיף 17 נקודות ו-8 ריבאונדים וסיאקם תרם 11 ו-11 בהתאמה. .מהעבר השני, אמביד סיים ערב של 21 נקודות (6 מ-18 משדה, 1 מ-6 לשלוש) ו-11 ריבאונדים. ג'יי.ג'יי רדיק קלע 17, באטלר 16.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים