שתף קטע נבחר

דוראנט, קיירי וג'ורדן בברוקלין, באטלר במיאמי

לילה מטורף של שינויים ב-NBA עם פתיחת חלון ההעברות. אנדרה איגודלה עוזב את גולדן סטייט, פורזינגיס נשאר בדאלאס עבור 158 מיליון דולר לחמש שנים, טוביאס האריס יקבל אפילו יותר בפילדלפיה, אל הורפורד ישחק לצדו בסיקסרס. המשכיות במילווקי, וגם: התחנה החדשה בקריירה של דריק רוז

  ()

 

וואו, איזה לילה זה היה. חלון ההעברות ב-NBA נפתח לפנות בוקר (בין ראשון לשני) והכניס את הליגה הטובה בעולם לטירוף שלא זכור כבר הרבה מאוד זמן. בכל כמה דקות צייצו כתבי ה-NBA הבכירים ברשתות הגדולות על העברה אחרת, והגיע הזמן לעשות סדר בשינויים שנעשו בקבוצות בשעות האחרונות.

 

נתחיל כמובן עם המעבר של קווין דוראנט, קיירי ארווינג ודיאנדרה ג'ורדן לברוקלין נטס. הפורוורד שעזב את גולדן סטייט אמנם פצוע (גיד האכילס) ולא ישחק בשנה הקרובה, אבל תחשבו על הנטס בעונת 2020/21 - התיאבון כבר נפתח.

 

השלישייה החדשה של ברוקלין

 

השלושה חתמו כל אחד על חוזה לארבע שנים, דוראנט ירוויח 164 מיליון לאורך התקופה, קיירי 142 וג'ורדן 40. דרך אגב, הפורוורד והרכז ויתרו על חוזה מקסימום בנטס על מנת שהסנטר יקבל שכר מכובד ויסכים להצטרף אליהם. שחקן נוסף ומשמעותי שמצטרף לנטס הוא גארט טמפל שירוויח 10 מיליון דולר לשנתיים.

 

נמשיך הלאה. ג'ימי באטלר עזב את פילדלפיה והצטרף בחוזה לארבע שנים (142 מיליון דולר) למיאמי, ג'וש ריצ'רדסון עשה את הדרך ההפוכה במסגרת הטרייד. קמבה ווקר, כצפוי, יחליף את קיירי בבוסטון (141 מיליון דולר לארבע שנים), טרי רוזייר עזב גם הוא את בוסטון והצטרף לשארלוט (58 מיליון דולר לשלוש שנים).

 

באטלר מגיע לפלורידה

 

גולדן סטייט העבירה בטרייד את אנדרה איגודלה לממפיס יחד עם שלוש בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון של 2024, 2025 ו-2026. איגודלה אמנם היה חלק מהשושלת היפה של הווריורס בשנים האחרונות, אבל לפני שבוע יצא נגד הקבוצה ואמר כי הכריחו אותו לשחק בסדרת הגמר של 2018 למרות שסבל משבר ברגל: "הצוות הרפואי טען כי מדובר רק במכה". מי שמגיע במקומו של איגודלה הוא דיאנג'לו ראסל מברוקלין. הצעיר הנהדר יקבל חוזה מקסימום לארבע שנים עבור 117 מיליון דולר. קליי תומפסון, כפי שכבר דווח בעבר, חתם על חוזה חדש לחמש שנים - 190 מיליון דולר.

 

קריסטפס פורזינגיס ממש לא עוזב את דאלאס. הפורוורד שמחלים מפציעה בברך ועבר במהלך העונה האחרונה למאבס, חתם על חוזה מקסימום בקבוצה עבור 158 מיליון דולר לחמש שנים. אי אפשר כבר לחכות לשילוב שלו עם רוקי העונה לוקה דונצ'יץ'. דרך אגב, בהתחלה פורסם כי גוראן דראגיץ' יחבור לשניים ויעזוב את מיאמי, אבל בינתיים זה עדיין לא קורה.

   

קריסטפס פורזינגיס מתחמם (צילום: רויטרס)
פורזינגיס. מתחמם כבר לקראת העונה(צילום: רויטרס)

 

דמיאן לילארד נשאר לארבע שנים נוספות בפורטלנד. הפרנצ'ייז פלייר יקבל 196 מיליון דולר בחוזה סופר-מקס לארבע שנים. רודני הוד ישחק גם הוא בטריילבלייזרס לפחות בשנתיים הבאות (16 מיליון דולר). מריו הזוניה הסכים לחוזה מינימום לעונה אחת בפורטלנד.

 

למרות שלא הצליחה לשכנע את באטלר להישאר אצלה, מי שכן ישחק בעונה הבאה עבור פילי הוא טוביאס האריס, שהגיע בטרייד באמצע העונה מהקליפרס. הגארד קיבל חוזה נהדר מהסיקסרס - 180 מיליון דולר לחמש שנים. אל הורפורד שהיה מחוזר ע"י לא מעט קבוצות ישחק גם הוא בפילי (109 מיליון דולר לארבע שנים).

 

הורפורד. חיזוק נהדר לפילי

 

ה-MVP של הליגה, יאניס אנדטוקומבו, קיבל בשורות טובות הלילה מכיוון שני חבריו הטובים במילווקי. קריס מידלטון ימשיך במועדון (178 מיליון דולר לחמש שנים), וגם ברוק לופס (52 מיליון לארבע שנים). מי שעוזב את מילווקי הוא רוקי השנה של 2017, מלקולם ברוגדון, שחתם לארבע שנים באינדיאנה עבור 85 מיליון דולר לארבע שנים. הבאקס יקבלו עבורו בחירת סיבוב ראשון עתידית בדראפט ושתי בחירות בסיבוב השני.

 

דריק רוז הבלתי נגמר עובר לדטרויט פיסטונס (15 מיליון דולר לשנתיים), ג'יי ג'יי רדיק יחזק את ניו אורלינס פליקנס, שיצרפו גם את ניקולו מלי מפנרבחצ'ה. צוות מסייע נחמד לבחירה מספר 1 בדראפט האחרון זאיון וויליאמסון.

 

ברוגדון. עזב את מילווקי

 

כוכב דנבר, ג'מאל מארי, האריך את חוזהו במועדון בחמש שנים נוספות עבור 170 מיליון דולר. המפסידה הגדולה של הלילה היא, איך לא, ניו יורק ניקס שקיוותה לקבל את קווין דוראנט לשורותיה, או אולי כוכב אחר, ונשארה בסופו של דבר עם ג'וליוס רנדל וטאג' גיבסון.

 

עוד חוזים מעניינים: אל-פארוק אמינו (29 מיליון לשלוש שנים) וטרנס רוס (54 מיליון לארבע שנים) ישחקו באורלנדו, ריקי רוביו עבר בסופו של דבר דווקא לפיניקס ולא לאינדיאנה כמו שדווח לאחרונה (51 מיליון לשלוש שנים), בויאן בוגדנוביץ' חתם ביוטה ג'אז (73 מיליון לארבע שנים).

 

רנדל. הוא מחייך, אוהדי הניקס פחות

 

אחרי שדחה את אופציית השחקן שלו בממפיס עבור 17.6 מיליון דולר לעונה, יונאס ולנצ'יונאס נשאר בסופו של דבר בגריזליס עם חוזה חדש של 45 מיליון דולר לשלוש שנים. האריסון בארנס נשאר בסקרמנטו וקיבל לא מעט כסף - 85 מיליון לארבע שנים. פטריק בברלי חתם על הארכת חוזה בקליפרס - 40 מיליון דולר לשלוש שנים.


פורסם לראשונה 30/06/2019 19:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מטוויטר
דיאנדרה ג'ורדן, קיירי ארווינג, קווין דוראנט
צילום מסך מטוויטר
מומלצים