שתף קטע נבחר

"דוראנט הפסיק לדבר עם חבריו בגולדן סטייט"

כריס היינס מ"יאהו" חשף כי מערכת היחסים בין הכוכב, שעזב בקיץ לברוקלין, הגיעה לנקודת שבר לאחר הריב המתוקשר שלו עם דריימונד גרין בפתיחת העונה שעברה

"הייתה תקופה שקווין דוראנט הפסיד לדבר עם חבריו לקבוצה, הוא התבודד מאוד והרגיש שאין לו אף אחד קרוב אליו חוץ מקווין קוק". כריס היינס, הכתב הבכיר של "יאהו", שפך אור על מערכת היחסים הלא קלה של הכוכב עם חבריו לגולדן סטייט.

 

דוראנט, שכידוע עזב לברוקלין בקיץ וצפוי להחמיץ את העונה הקרובה בעקבות פציעתו הקשה בגמר ה-NBA, נקלע לוויכוח חריף עם דריימונד גרין בנובמבר שבמהלכו האחרון אמר לו: "לך מפה, אנחנו לא צריכים אותך".

 

דריימונד גרין קווין דוראנט גולדן סטייט (צילום: AP)
ריב מתוקשר. דריימונד גרין וקווין דוראנט(צילום: AP)

 

הדיווח הזה מגיע לאחר הראיון שדוראנט ערך לאחרונה ל"יאהו" שבו סירב להאשים את האקסית בפציעה שעבר: "אמרו שהווריורס לחצו עליי לחזור. אף אחד לא אמר לי מילה על כך בשיקום. בתחילת הסדרה מול טורונטו סימנתי את משחק 5, זה פשוט קרה. זה כדורסל. דברים קורים". כאמור, דוראנט עזב את גולדן סטייט והצטרף לנטס לארבע שנים תמורת 164 מיליון דולר, הוא יחבור לחברו הטוב קיירי ארווינג כשגם דיאנדרה ג'ורדן, חבר נוסף, הגיע.

 

דוראנט בן ה-30, שזכה בשתי אליפויות עם הווריורס בהן סיים כ-MVP של הגמר, סיפק בעונה שעברה פלייאוף אדיר עם 32 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק אך נפצע מול יוסטון בחצי גמר המערב וחזר רק במשחק 5 מול טורונטו - שם נפגע קשה כאמור. בעונה הסדירה רשם בממוצע 26.0 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים ב-78 משחקים.

 

הפציעה של קווין דוראנט (צילום: AFP)
הפציעה של דוראנט(צילום: AFP)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
דריימונד גרין וקווין דוראנט
צילום: AFP
מומלצים