שתף קטע נבחר

דן שמיר מתרסק בניו זילנד

הברייקרס והמאמן הישראלי הפסידו 117:110 לאדלייד, וירדו למאזן 10:2 - פתיחת העונה הגרועה בתולדות המועדון. הקבוצה עדיין לא ניצחה העונה בחוץ

דן שמיר קיווה שהקדנציה שלו בניו זלינד ברייקרס תיראה אחרת. אבל בפועל, קבוצתו משחקת כדורסל פשוט רע והבוקר (ראשון) רשמה הפסד חוץ 117:110 לאדלייד והם במאזן שלילי נורא - 10:2. למעשה, שמיר וקבוצתו הם היחידים בליגה האוסטרלית שלא ניצחו עוד העונה בחוץ. זו גם פתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון מאז שהצטרף לליגה האוסטרלית לפני 16 שנים.

 

הפועל חולון מציגה: סרט מלחמה

 

הברייקרס סובלים ממכת פציעות רצינית, והיום ספגו אחת נוספות כשהכוכב שלהם, אקס עירוני נהריה קורי וובסטר, סובב את הקרסול ברבע השני ונלקח לבית החולים. בלעדיו אדלייד ברחה והוליכה כבר 69:90 ברבע השלישי. המשך המשחק היה גארבג' טיים אחד גדול.

 

דן שמיר (צילום: gettyimages)
שמיר. ייצא מהמצב הלא פשוט הזה?(צילום: gettyimages)

 

שמיר משחק לאחרונה ללא גלן רייס ג'וניור שמואשם כי תקף חבורה של אנשים במהלך בילוי בבר. הפורוורד הושעה מהקבוצה עד להודעה חדשה ולאחרונה החל גם משפטו. רייס טוען כי הוא חף מפשע ולפי התמונות בחשבון האינסטגרם שלו נראה כי הוא נהנה מאוד מהתקופה שלו בניו זלינד.

 

משחקו הבא של שמיר יהיה בשבת נגד הכישרון הנוצץ לאמלו בול וקבוצתו אילווארה הוקס, שגם הם במאזן 10:2. השתיים חולקות יחד את המקום האחרון בליגה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים