שתף קטע נבחר

שכיבות סמיכה במהלך משחק ב-NBA: "אימון נוסף"

ג'יימס אניס ה-3 הלהיב את אוהדי פילדלפיה בצורה מוזרה במהלך ה-94:103 על יוטה. אחרי חמש שנים - כרמלו אנתוני שוב שחקן השבוע ב-NBA

ראינו הרבה דברים מוזרים במהלך משחקים ב-NBA, אבל לזה לא ציפינו. פילדלפיה שמרה הלילה (בין שני לשלישי) על מאזן ביתי מושלם (0:10) אחרי ניצחון 94:103 על יוטה. האירועי שהאוהדים יזכרו מהמשחק התרחש בכלל ברבע השני.

 

לטבלאות ה-NBA

 

ג'יימס אניס ה-3 קלע שלשה וסחט עבירה, מיד לאחר מכן עוד היה לו זמן לרדת לשלוש שכיבות סמיכה ולהלהיב את הקהל. בטח כשהסיקסרס כבר הוליכו באותו זמן ב-26 הפרש. "רציתי להוסיף אימון קטן", הגיב אנסי בציניות כשנשאל לפשר העניין.

 

ג'יימס אניס  (צילום: MCT)
אניס והחברים חוגגים. מאזן ביתי מושלם לפילי(צילום: MCT)

 

וינטג': כרמלו אנתוני שחקן השבוע במערב

הקאמבק של כרמלו ל-NBA הוא בן פחות משבועיים, אבל כבר הפורוורד של פורטלנד זוכה להכרה מחודשת מהליגה, כשנבחר הלילה (בין שני לשלישי) לשחקן השבוע במערב.

 

מתי הפעם האחרונה בה הוכתר 'מלו' לשחקן השבוע, אתם שואלים? טוב, זה אי שם ב-10 במרץ 2014, אז עוד שיחק בניקס. הפרס מגיע לכרמלו, שהעמיד בשלושת המשחקים האחרונים ממוצעים של 22.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. הבלייזרס סיימו את השבוע עם מאזן 0:3 (שני ניצחונות על שיקגו ועוד אחד על אוקלהומה סיטי).

 

כרמלו אנתוני (צילום: רויטרס)
קאמבק מושלם. אנתוני (צילום: רויטרס)

 

בששת משחקיו בפורטלנד רשם אנתוני שורה סטטיסטית של 17.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-30.7 דקות על הפרקט.

 

עוד הלילה, יאניס אנדטוקומבו הוכתר כשחקן השבוע במזרח, כשהוליך את מילווקי למאזן 0:4 בתקופה הזו. הוא רשם מספרים של 34.8 נקודות ו-11.3 ריבאונדים לערב. מאוחר יותר עזר לבאקס להביס 88:132 את הניקס ולעלות עם קבוצתו למאזן 3:18 - הטוב ב-NBA.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מהטלוויזיה
ג'יימס אניס
צילום מסך מהטלוויזיה
מומלצים