שתף קטע נבחר

דן שמיר יישאר בניו זילנד עד סיום עונת 2021/22

למרות העונה הנוראית שעוברת על הקבוצה, הברייקרס הודיעו על מימוש השנה השלישית בחוזה של המאמן הישראלי. גם מודי מאור יישאר איתו לאורך כל התקופה. שמיר: "גאה בהנהלה שרואה את הדברים הטובים שקורים"

על ניו זילנד ברייקרס של דן שמיר עוברת עונה נוראית, אחת הגרועות בתולדות המועדון. זה לא הפריע לקבוצה להודיע הלילה (בין שני לשלישי) על מימוש האופציה בחוזה של המאמן לעונה שלישית (היה חתום לשתיים מובטחות), וכך למעשה הוא יישאר בניו זילנד עד סוף עונת 2021/22.

 

גם מודי מאור, שהצטרף לא מזמן לשמיר אחרי שהודיע להפועל חולון כי הוא מעוניין לעזוב, וחתם עד לסיום העונה הנוכחית, ימשיך בברייקרס עד 2022.

 

דן שמיר (צילום: gettyimages)
שמיר. זוכה לאמון(צילום: gettyimages)

 

"מאחורי הקלעים, דן בונה יסודות שיהפכו את המועדון שוב לחזק מאוד, בתקווה שנשלוט בליגה האוסטרלית בשנים הבאות", אמר בעלי הקבוצה ושחקן העבר מאט וולש. הבעלים גם דיבר על מאור: "הוא עלה על כל הציפיות בזמן הקצר שהוא איתנו. זה ברור לי שדן ומודי זו עסקת חבילה".

 

שמיר הוסיף: "אני גאה בהנהלה שרואה את הדברים הטובים שקורים. למרות שזו הייתה עונה מאתגרת, התחלנו בתהליך. שני הצדדים רואים שיש לנו עתיד טוב יחד".

 

אחרי 14 מחזורים הברייקרס מדורגים במקום הלפני אחרון בטבלה עם ארבעה ניצחונות בלבד ו-10 הפסדים, כשסיכוייה להעפיל לפלייאוף לא באמת קיימים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים