שתף קטע נבחר

ניק נרס: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

מאמן טורונטו היה המום לאחר הקאמבק הפנטסטי של קבוצתו מול דאלאס (107:110). בושיי: "משחק משוגע". פורזינגיס: "מוזר, לא מצליח לעכל מה קרה". הארדוויי ג'וניור: "הם עשו מה שהם רוצים"

על הקאמבק הזה ידברו עוד שנים רבות. נכון, זו בסך הכל עונה סדירה וזה בסך הכל ניצחון בודד בעונה ארוכה, אבל לחזור ממינוס 30 נקודות ולנצח? כנראה שאין אחד מהאוהדים שהגיעו הלילה (בין ראשון לשני) לסקוטיבנק ארינה שציפה לזה.

 

לטבלאות ה-NBA

 

טורונטו כבר פיגרה 83:53 מול דאלאס כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום הרבע השלישי, אבל אז החל אם כל הקאמבקים, כשרונדה הוליס-ג'פרסון קלע שתי קליעות עונשין והפך את התוצאה עם 4:31 דקות לסיום המשחק.

 

פורזינגיס מול איבקה (צילום: רויטרס)
קאמבק בלתי נשכח. איבקה עוצר את פורזינגיס(צילום: רויטרס)

בסיום האלופה ניצחה 107:110 מדהים וגם המאמן שלה היה המום. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר ניק נרס – ואפשר להבין אותו. זה היה הקאמבק הגדול בתולדות המועדון והכי גדול בליגה מאז הניצחון של סקרמנטו על שיקגו לפני עשור בדיוק.

 

"אני בהחלט הולך לצפות במשחק הזה שוב, רק כדי לראות כמה משוגע הוא היה ואיך האוהדים עזרו לנו כל כך", אמר כריס בושיי, שחיפה על החיסרון של פסקל סיאקם וסיים עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים.

 

קריסטפס פורזינגיס, שנאלץ להסתדר משחק נוסף ללא לוקה דונצ'יץ' הפצוע, סיפק 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל זה ממש לא הולך לנחם אותו: "זה היה משחק מוזר. אני עדיין לא יכול לעכל מה קרה".

 

או.ג'י אנונובי (צילום: רויטרס)
או.ג'י אנונובי בדרך לעוד שתיים(צילום: רויטרס)

 

קייל לאורי, שהוליך את קלעי המנצחת עם 32 נקודות (וגם עשרה אסיסטים ושמונה ריבאונדים), הבטיח שיצפה בו פעם נוספת, אבל אמר: "אני כנראה לא הולך ליהנות מהמשחק הזה עד לרגעים האחרונים שלו, הרבע הרביעי בעיקר".

 

מאמן דאלאס ריק קרלייל סיכם: "כשאתה סופג מכות בכזו עוצמה, אתה צריך להגיב בעוצמה שווה או גדולה יותר, ואנחנו פשוט לא עשינו את זה".

 

גם טים הארדוויי ג'וניור לא הצליח להסביר מה קרה: "הם פשוט עשו מה שהם רוצים. לפני שידענו מה קורה, הם חתכו את הפער ל-10 נקודות ואז הורידו לחמש נקודות".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים