שתף קטע נבחר

ג'ורדן: "כשתצפו בסדרה, אתם תחשבו שאני אדם נורא"

כוכב העבר של שיקגו בולס התראיין ל"האתלטיק" לפני יציאת הסדרה המצופה של ESPN "הריקוד האחרון" והסביר זאת גם באחד הפרקים: "יגידו שהייתי עריץ, אבל לניצחונות יש מחיר. אם זה אומר שהייתי צריך לבעוט להם בתחת, אז עשיתי את זה"

בעוד שלושה ימים זה קורה (ארבעה בישראל), הסדרה הדוקומנטרית המצופה על העונה האחרונה של מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס תעלה לאוויר ותמלא את הזמן של חובבי הספורט בעשרה פרקים, שצפויים להיות מרתקים במיוחד אחרי צפייה בכל הטריילרים.

 

הלילה (בין רביעי לחמישי) ב"האתלטיק" ערכו ראיון מיוחד עם ג'ורדן עצמו לקראת צאת הסדרה, כמו גם חשפו חומרים מרתקים מאחד הפרקים. "כשאנשים יצפו בכל הסדרה, אני לא בטוח שהם הולכים להבין למה הייתי כל כך קשוח, למה עשיתי דברים שעשיתי, למה פעלתי כמו שפעלתי, ולמה אמרתי את הדברים שאמרתי", אמר כוכב העבר.

 

מייקל ג'ורדן (צילום: AP)
"למנהיגות יש מחיר". מייקל ג'ורדן אחרי האליפות השישית(צילום: AP)

 

"כשאתם רואים את הקטע שלי נוסע עם סקוט בורל, אתם הולכים לחשוב שאני אדם נורא. אבל אתם חייבים להבין שהסיבה שהתייחסתי אליו ככה היא כי רציתי שהוא יהיה קשוח בפלייאוף לפני המשחקים מול אינדיאנה, מיאמי וניו יורק במזרח. הוא היה צריך להיות קשוח והייתי צריך לדעת שאני יכול לסמוך עליו. ואלו הדברים שאם אנשים יראו אותי עושה באימון, הם לא הולכים להבין אותם".

 

"תראה, לניצחונות יש מחיר", אומר ג'ורדן באחד הפרקים בסדרה. "ולמנהיגות יש מחיר, אז משכתי אנשים איתי גם כשהם לא רצו שימשכו אותם. איתגרתי אנשים כשהם לא רצו שיאתגרו אותם. והרווחתי את הזכות לעשות את זה כי החברים שלי לקבוצה שהגיעו אחריי לא ספגו את הדברים שאני ספגתי. כשהגעתי לקבוצה, ציפו ממני לסטנדרטים מסוימים, ולא התכוונתי לקבל פחות מזה מהם. אם זה אומר שהייתי צריך ללכת ולבעוט לך בתחת קצת, אז עשיתי את זה. אפשר לשאול את כל החברים שלי לקבוצה. הדבר הראשון שאפשר להגיד על מייקל ג'ורדן הוא שאף פעם הוא לא ביקש ממני לעשות דברים שהוא לא פאקינג עשה בעצמו".

 

מייקל ג'ורדן  (צילום: gettyimages)
זוכרים? הזריקה שהביאה לג'ורדן והבולס את האליפות(צילום: gettyimages)

 

"כשאנשים יראו את זה הם הולכים לומר 'הוא לא היה באמת בחור נחמד, הוא היה עריץ', אוקיי, זו דעתכם. ואתם לא זכיתם בכלום. אני רציתי לזכות, אבל רציתי שהם ירוויחו את הזכות להיות חלק מזה גם. לא הייתי חייב לעשות את זה, אבל עשיתי את זה כי זה מי שאני. זה איך ששיחקתי את המשחק. זו הייתה המנטליות שלי. אם אתה לא רוצה לשחק בצורה הזו, אל תשחק כך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים