שתף קטע נבחר

צוות מירוץ ישראלי באבו-דאבי - עדיין בלי דגל המדינה

צמד ישראלים יזנקו למירוץ שטח במדינת המפרץ, אבו-דאבי דזרט צ'אלנג'. נכנסו למדינה עם דרכונים ישראלים אך דגל כחול-לבן לא יונף

סימן נוסף להתחממות היחסים עם מדינות המפרץ ואבן דרך בקשרי הספורט המוטורי של המדינה. דני פרל (66) ואיתי מולדבסקי (51) נחתו באיחוד האמירויות כדי להשתתף במירוץ "אבו-דאבי דזרט צ'אלנג'", ונכנסו למדינה - יחד עם שלושה אנשי צוות - עם דרכונים ישראלים. "המארגנים קיבלו את פנינו בצורה חמה ומחבקת. אנו ממתינים בקוצר רוח לעלות על הדיונות. ההתרגשות בלתי ניתנת להסבר ואנחנו מודים לפדרציית הספורט המוטורי של איחוד האמירויות וממסי ישראל שסייעו בקבלת האישורים המתאימים", אמר אתמול פרל.

 

ישראלים ספורט מוטורי באבו דאבי (נמרוד ארקליס)
דני פרל ואיתי מולדבסקי באבו דאבי(נמרוד ארקליס)

 

יש להזכיר כי ספורטאים ישראלים התחרו בעבר במדינת המפרץ, אך במקרים קודמים איפשרו זאת המארגנים בעל כורחם, תחת איום שיורחקו מארגונים בינלאומיים אם יסרבו. הפעם הגיעו חברי הצוות הישראלי למרוץ לאחר הזמנה מפורשת של המארגנים.

 

למרות זאת, היחס לישראלים יהיה שונה שכן לא אושר להם להניף או להציג את דגל ישראל. על כלי הרכב של השניים לא יתנוסס דגל כחול-לבן ובפרסומים הרשמיים הם יופיעו כמי שמייצגים את האמירויות.

 

 אמש נאבק הצוות הישראלי להכין בזמן את טרקטורון פולאריס רייזר עמו יתחרו, לאחר שהתעכב ביחד עם כלי רכב של מתחרים נוספים עקב טעות של חברת השילוח. לדברי הישראלים, המארגנים עושים את כל המאמצים כדי שכולם יעמדו הבוקר על קו הזינוק, במתחם מסלול הפורמולה 1 המרשים בנסיכות.

 

ה"אבו-דאבי דזרט צ'אלנג'" הוא אחד ממרוצי השטח הגדולים במזרח־התיכון. השנה ישתתפו בו 112 כלי רכב מ-29 מדינות. בכל יום ובטמפרטורה של כ-40 מעלות, יעברו הצוותים כ-450 ק"מ, כ-300 מהם כקטעי מדידת זמנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נמרוד ארקליס
הצוות הישראלי (ארכיון)
נמרוד ארקליס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים