שתף קטע נבחר

פיז'ו 208 קאפ - זוהר שמשי זכה באליפות

סדרת המירוצים שהושקה על-ידי יבואנית הרכב לובינסקי ובית הספר לנהיגה פרודרייב הגיעה לסיומה במירוץ גמר שנערך במסלול ערד. המנצח הגדול באליפות: זוהר שמשי

גמר פיז'ו 208 קאפ, סדרת מירוצי המסלול הראשונה בישראל, התקיים בסוף השבוע החולף במסלול ערד ובסיומו הוכתר זוהר שמשי בן ה-19 כאלוף. מוביל האליפות עד המירוץ האחרון, שלומי בקיש, סיים את האליפות רק במקום השני ואילו אייל דוראון הסתפק במדרגה השלישית על הפודיום.

 

זוהר שמשי (אור גליקמן)
זוהר שמשי - אלוף 208 קאפ(אור גליקמן)

 

מירוץ הגמר היה התשיעי בסדרת מירוצים שנערכו מאז חודש יוני, במסגרתם התחרו וצברו נקודות 21 נהגים בשלוש קבוצות. כל קבוצה קיבלה שלושה סופי שבוע בהם יכולים היו משתתפיה לצבור נקודות על-פני שני מירוצים. מכוניות הנהגים לא היו קבועות, כדי לשמור על תנאים כמה שיותר שווים בין הנהגים.

 

בקשי, מוביל האליפות עד מירוץ הגמר ומי שסומן כמהיר ביותר לאורך העונה, הגיע אמנם עם יתרון ניקוד משמעותי על יריביו הקרובים אלא שלפי התקנון, הניקוד במירוץ הגמר כפול ואיפשר כך גם לזוהר שמשי ואייל דוראון שצברו פחות נקודות, לזכות באליפות עם זכייה במירוץ האחרון. וכדי לאותת על העומד לבוא, השניים קבעו במקצי הדירוג זמנים טובים יותר מבקשי שזינק שלישי בלבד במסלול בו העקיפה אינה קלה.

 

שמשי אכן הוביל את המירוץ לאחר הזינוק והותיר את בקיש ודוראון להלחם על המקום השני. עבור בקיש זו הייתה מלחמה על האליפות שכן ידע כי אם יסיים במקום השלישי בלבד, ינצח שמשי באליפות אם אכן יחצה את קו הסיום ראשון. אלא שהסדר נותר זהה עד הסיום ובקיש - שכשל בניסיונותיו לעקוף את דוראון - איבד את היתרון המבטיח שהיה לו ערב המירוץ. שמשי שסיים ראשון עקף אותו בניקוד וזכה באליפות.

 

במקום הרביעי במירוץ זכה מארק ברייטר, לפני דורון שניידר, נחמה בוגין ועוזי ירוחם שהאט בכוונה לקראת סיום ואפשר לבוגין לחלוף על פניו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אור גליקמן
זוהר שמשי - אלוף 208 קאפ
אור גליקמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים