שתף קטע נבחר

טויוטה ורסו (2009-2018)

בשבועות הקרובים יסתיים שיווק הוורסו בישראל לאחר עשור, בעקבות הפסקת הייצור בטורקיה, ללא מחליף ישיר. מבוסס על פלטפורמת הקורולה. דו"ח רכישת רכב משומש

קטגוריה: מיניוואנים.

דגמים: חמש דלתות, שבעה מקומות ישיבה.

טוווח מחירים: מ-43 אלף שקל לאחד בסיסי מ-2009 ועד 155 אלף שקל לאחד החדשים האחרונים שבמלאי מ-2018 (מחירון לוי יצחק).

 

טויוטה ורסו ()
טויוטה ורסו

 

תעודת זהות: בשבועות הקרובים יסתיים שיווק הוורסו בישראל לאחר עשור, בעקבות הפסקת הייצור בטורקיה, ללא מחליף ישיר. מבוסס על פלטפורמת הקורולה.

נתונים טכניים: מנוע בנזין, 1.8 ליטר, 147 כ"ס. גיר אוטומטי רציף, הנעה קדמית.

זיהום אוויר: 159 גרם co2 לק"מ, קבוצת זיהום 7 מ-15. בשביל זה המציאו את הפריוס.

בטיחות: 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי (הישן), שבע כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC) כסטנדרט. ללא מערכות בטיחות אקטיבית.

שמירת ערך: גם שבעה מקומות, גם טויוטה, והמספרים בהתאם. לוי יצחק מפחית בממוצע 12% לשנה, הקונים משלמים מחירון+ למכוניות שמורות.

מה לבדוק לפני שקונים: רוב הוורסו נמכרו לחברות ליסינג במקור, ודאו את זהות היד הראשונה ושלמו בהתאם. האמינות טובה.

למי הוא מתאים: משפחות עם עד שישה ילדים.

למה כן: מיניוואן נאה, אמין וסחיר. שורת מושבים שנייה מורכבת ממושבים נפרדים שאפשר להזיז כל אחד בנפרד על מסילה, מה שמקל על הסעת פעוטות במושבי תינוק. ביצועים טובים, צריכת דלק נמוכה יחסית לרכבים בגודלו והוא אפילו נוח יחסית ושקט, בעיקר מאז מתיחת הפנים ב-2013. במפתיע קצר יותר מקורולה, מה שמסייע בחנייה.

למה לא: שורת מושבים שלישית לילדים בלבד, תא מטען זעיר (150 ליטר) כאשר כל שבעת המושבים בשימוש, כך שצריך לקפל את אחד המושבים האחוריים להסעת מזוודות ועגלות, או לקשור את המטען על הגג.

למחפשי מציאות: רנו סניק טורבו-דיזל, עם מנוע וגיר של ניסאן, זול, חסכוני ומרווח יותר, ובמפתיע, מפגין אמינות דומה. טויוטה פריוס+ מציע שבעה מקומות היבריידים, חסכוני ב-50%, אך יקר יותר. מי שלא מוכן להתפשר על יכולת להסיע שבעה ומטען, יזקק למיצובישי גרנדיס מקשיש וצמא לדלק, או לקיה קרניבל הקודם.

השורה התחתונה: המשפחות הגדולות כבר מתגעגעות.

ציון: ****

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים