שתף קטע נבחר

הנערה שנותנת גז ומשאירה אבק לבנים

רן יוחאי אמנם רק בת 15, אבל מאחוריה כבר שבע שנים של תחרויות ולא מעט ניצחונות מול בנים. הצטרפנו אליה לאימון רכיבה, רגע לפני שהיא יוצאת לאחד ממרוצי השטח הקשים בעולם ומזנקת לעונת מרוצים חדשה

 

 

הילדה המחייכת שבתמונה היא רן יוחאי (15) ממושב חגור. אבל אם אתם רוכבים על אופנועי שטח, עשו לעצמכם טובה גדולה ואל תניחו שמדובר רק בנערה עדינה שנהנית לאחוז בכידון אופנוע. שכן יוחאי מתחרה כבר מספר שנים במרוצי אופנועי שטח, תחרויות בעלות רוב גברי כמעט מוחלט. ואיך זה מסתדר לה? תודה ששאלתם. הגביעים על המדף בחדר השינה הם עדות לכך שהיא מתמודדת לא רע עם המציאות הזו. וכן, לא ממש הפתיע אותנו לגלות שהחלום הגדול שלה הוא להיות טייסת קרב בחיל האוויר.

 

 (צילום: אתי יוחאי) (צילום: אתי יוחאי)
(צילום: אתי יוחאי)

 

אבא של רן, מיקי יוחאי, הוא מהדמויות הוותיקות בספורט המוטורי הישראלי, בתחילה כמתחרה ולאחר מכן כמארגן תחרויות, מהבודדים שמתעסקים בו גם כיום והאיש האחראי למסלול המרוצים הראשון בישראל. רן נולדה לתוך העולם זה כמו אחיה (דן בן ה-24) ואחותה (סהר בת ה-26), אך רק היא נדבקה בחיידק.

 

 (צילום: ניר עמוס) (צילום: ניר עמוס)
(צילום: ניר עמוס)

 

מה שהחל לפני שבע שנים כתחביב, המשיך להתנהלות סופר-מקצועית התופסת את חלק הארי של שגרת היום שלה. לא מפתיע בהתחשב במטרות יוצאות הדופן שהציבה לעצמה השנה: ארבע ליגות מרוץ שונות - מוטוקרוס ואנדורו בשטח, סופר-מוטו וסופרבייק במסלולי אספלט. ביולי הקרוב היא גם תצא לרומניאקס הנמשך חמישה ימים ונחשב לאחד ממרוצי אופנועי השטח הקשים והמפרכים בעולם.

 (צילום: לאודה גרינשפון) (צילום: לאודה גרינשפון)
(צילום: לאודה גרינשפון)
 

רגע לפני שמתחילה עונת המרוצים של 2018 הצטרפנו אליה לאימון בשטח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים