שתף קטע נבחר

מירוץ פתיחת עונה חלומי לאלון דאי

אלוף מירוצי הנסקאר ב-2017 החל את העונה החדשה באופן מושלם. זינק מהעמדה הבכירה למירוץ הפותח בוולנסיה לאחר שקבע את ההקפה המהירה ביותר וקבע שיא הקפה חדש לקטגוריה - וסיים עם ניצחון מרשים

כל הדרך מכפר עזה אל ראש הפודיום בספרד: פתיחה מושלמת לאלון דאי באליפות הנסקאר האירופית. אלוף הסדרה בעונה החולפת הפגין שליטה מוחלטת במירוץ הראשון של 2018 שנערף בסוף השבוע בוולנסיה, ספרד, עם הצהרת כוונות להמשך העונה. דאי קבע את ההקפה המהירה ביותר במקצי הדירוג ושבר בכך את שיא המסלול בקטגוריה, וחצה עם השברולט SS מספר 54 ראשון את קו הסיום.

 

אלון דאי ולנסיה (manu tormo)
אלון דאי במרכז הפודיום - ניצחון ענק(manu tormo)

 

דאי זינק למירוץ לצד יריבו הגדול מהעונות הקודמות, הבלגי מארק גוסן. הישראלי זינק היטב והוביל במשך כל 16 הקפות המירוץ, למרות התקפות חוזרות ונשנות של גוסן האגרסיבי. הפער בסיום בין השניים עמד על פחות מחצי שנייה. לאחר הסיום נקנס גוסן על-ידי מנהלי המירוץ ב-25 שניות - שדרדרו אותו למקום השמיני - עקב תקרית באשמתו עם אנטוני קומפן, שסיים שלישי. במירוץ השני של סוף השבוע שיוזנק מחר בצהריים יתייצב גוסן בכל זאת בעמדה הבכירה ואילו דאי יזנק מהמקום השני.

 

"ידענו שגוסן יפעיל לחץ ולא ירפה", אמר דאי ל-ynet וידיעות אחרונות בסיום המירוץ, והוסיף כי "הוא באמת הוציא ממני את המיץ. אבל בסופו של דבר הצלחתי לשמור על המומנטום משנה שעברה, אחרי שעד היום ניצחתי כאן רק פעם אחת בעבר. באתי הרבה יותר מוכן הפעם, אחרי הרבה כושר וסימולטורים בזמן הפגרה".

 

אלון דאי ולנסיה (NASCAR WHELEN EURO SERIES)
אלון דאי ולנסיה(NASCAR WHELEN EURO SERIES)

 

השנה אתה מגיע מעמדה שונה לגמרי, כאלוף, זה שכולם ירצו לנצח. איך זה מרגיש?

"הרבה יותר קשה להגן על אליפות מאשר לזכות בה לראשונה, ואנחנו רק בהתחלה. לא זוכים באליפות במירוץ הראשון, אלא באחרון, כמו שעשיתי בעונה שעברה. (עם זאת) הסדרה התחזקה השנה. יש בה מספר שיא של 31 נהגים ושבעה שמונה מועמדים לניצחון בכל מירוץ, מה שיוצר תחרות קשה יותר".

 

מחר תזנק רק מהמקום השני, זו בעיה?

"אנחנו יודעים איך להשתפר, והעונה רק מתחילה. המטרה היא לא רק לנצח, אלא לצבור נקודות באופן עקבי"".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
NASCAR WHELEN EURO SERIES
אלון דאי ולנסיה
NASCAR WHELEN EURO SERIES
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים