שתף קטע נבחר

צפו: ממכונית פורמולה 1 ללאדה ניבה מקרטעת

צמד נהגי הפורמולה 1 של קבוצת רד-בול, נטשו לצורך סרטון תדמית את המסלול המהיר והתיישבו ברכב השטח העתיק לתחרות מחויכת

 

 

נהגי קבוצת רד-בול באליפות העולם בפורמולה 1, דניאל ריקיארדו האוסטרלי ומקס פרסטאפן ההולנדי יעדיפו ללא ספק לשכוח את המירוץ שנערך אתמול ברחובות באקו. לאחר מספר קרבות עזים בין השניים שהסתיימו במזל רק בנגיעות קלות, התנגשו הנהגים לקראת קצה הישורת הארוכה והסופר מהירה (יותר מ-340 קמ"ש) בבירת אזרביג'אן. זאת לאחר שההולנדי הצעיר - אשר רשם לרעתו כבר לא מעט אירועים דומים שהסתיימו במפח נפש עבורו ועבור אחרים - חסם פעם אחת יותר מדי את האוסטרלי בניסיון להגן על מקומו. השניים פרשו מיידית מהמירוץ כשהם ממוקמים שלישי ורביעי תוך אובדן נקודות משמעותית גם עבור הקבוצה.

לאדה ניבה ()
כפרומו למירוץ עצמו, במה שהפך למסורת ברד-בול, פרסמה קבוצת הפורמולה 1 סרטון נוסף ומשעשע במיוחד של השניים, עדיין מחייכים ומאושרים זה בחברת האחר. הפעם הם מתמודדים במירוץ שטח בשמורת גובוסטאן, הנמצאת כ-65 ק"מ דרום מערבית לבאקו ונחשבת לאחד מאתרי המורשת העולמיים של אונסק"ו. מדובר באזור עשיר באתרים ארכיאולוגיים עם יותר מ-600 אלף ציורי סלע בני 5,000 שנה ויותר. האזור גם כולל שבילי כורכר מסולעים ומעברי בוץ וולקני.

לאדה ניבה ()
מול צמד נהגי הפורמולה 1 התמודדו צמד נהגים מקומיים ואנונימיים ברכבי שטח זהים מסוג לאדה ניבה. רכב השטח הרוסי המיוצר כבר יותר מארבע עשורים ללא שינויים משמעותיים מצויד בגרסתו העדכנית במנוע בנזין בנפח 1.7 ליטר המפיק 83 כ"ס בשידוך לתיבת חמישה הילוכים ידנית והנעה כפולה קבועה.


לאדה ניבה ()
 

דף הנתונים של הניבה מציין זינוק ל-100 קמ"ש ב-17 שניות בדרך למהירות מירבית של 142 קמ"ש. אין כל ספק כי השניים נהנו יותר מסרטון התדמית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים