שתף קטע נבחר

תערוכת דטרויט (חלק ג') - רבי המכר החדשים של טויוטה והונדה

שתיים מהמכוניות החשובות והפופולאריות ביותר בארה"ב הוצגו בתערוכת דטרויט. טויוטה חשפה את הקאמרי החדשה והונדה את הדור הבא של האודיסי

שתיים מהמכוניות הנמכרות ביותר בארה"ב מגיעות דווקא ממותגים יפנים. טויוטה חשפה בדטרויט את הקאמרי החדשה, מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר באמריקה בעשור וחצי האחרון והונדה הציגה את האודיסי, מוביל הנוסעים הפופולארי. קבלו פרטים ראשונים.

 

 

טויוטה קמארי

מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב בעשור וחצי האחרון הוצגה בדור חדש. מיוניון מוטורס, יבואנית טויוטה נמסר כי הקאמרי החדשה תנחת כאן במהלך 2018.

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

העיצוב החיצוני הפך בולט ומוחצן יותר עם יחידות תאורה חדות המשתלבות בסבכה הקדמית, פגוש אגרסיבי עם פתחי אוורור גדולים וקורה C רחבה המשתפלת בזווית לאחור. תא הנוסעים מציע חומרים איכותיים מבעבר ומסך מגע המשתלב כחלק אינטגרלי מעיצוב הקונסולה המרכזית ותצוגת נתונים עילית על השמשה בגודל "10.

 

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

הקאמרי מתבססת על פלטפורמת TNGA (ר"ת Toyota New Global Architecture) המשותפת לפריוס ול-C-HR, והיא קשיחה בהרבה מקודמתה, מה שאמור לתרום ליכולת דינמית גבוהה יותר. היצע מנועי הבנזין יכלול 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר ו-V6 בנפח 3.5 ליטר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסים. הגרסה ההיברידית, תשלב כבעבר בין מנוע בנפח 2.5 ליטר למנוע חשמלי ותיבת הילוכים רציפה.

 

הונדה אודיסי

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

המיניוואן הפופולארי של הונדה עם יותר מ-2.5 מיליון יחידות שנמכרו בשני העשורים האחרונים הוצג בדור חדש. למרות זאת הוא נראה כמו מתיחת פנים מסיבית עם שינויי עיצוב קלים הבאים לידית ביטוי ביחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, סבכה קדמית בולטת. עיקר השינוי הוא בפרופיל עם מסילת דלתות הצד האחוריות שמוסלקת במסגרת החלון וקווי מתאר מודגשים היוצרים אשליה דינמית של תנועה.

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

תא הנוסעים עבר עדכון מסיבי עם שימוש בחומרים איכותיים ומגוונים יותר, עיצוב שונה לקונסולה המרכזית הכוללת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל "8 ומתגים להילוכים המאפשרים וויתור על ידית ומערכת חדשה המאפשרת לנהג לשוחח עם הנוסעים מאחור דרך הרמקולים. שורת המושבים האמצעית ניתנת להזזה (לפנים אחור ולרוחב) וקיפול היא מודולארית עם אפשרות להסעת עד 8 נוסעים בסך הכל. גרסאות האבזור הבכירות כוללות מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטחים מתים ותאורה דינמית.

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

יחידת ההנעה כוללת כבעבר מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר עם 280 כ"ס (32 כ"ס יותר מבעבר) עם תיבות בעלות 9 או 10 הילוכים אוטומטית בהתאם לגרסה לעומת 6 יחסים בעבר האמורה לתרום לצמצום צריכת הדלק. המשקל העצמי הופחת בכ-43 ק"ג והמרכב הינו בעל התנגדות גבוהה לפיתול ב-44 אחוז, מבטיחים יכולת דינמית טובה מבעבר. גם ההגה החשמלי זוכה לכיול חדש עם שיפור במהירות ובחדות.

 

ממאיר היבואנית נמסר כי בהיעדר תקינה אירופאית האודיסי לא ינחת בישראל בקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הלל פוסק
טויוטה קאמרי
צילום: הלל פוסק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים