שתף קטע נבחר

אינפינטי מציגה - מכונית מירוץ חדשה מהעבר

יצרנית היוקרה היפנית חושפת תמונות ופרטים ראשונים על רכב קונספט בהשראת מכונית המירוץ משנות הארבעים. יחידת ההנעה לעומת זאת חשמלית מודרנית

אינפינטי חושפת תמונות ראשונות של הפרוטוטייפ 9 קונספט. לטענת היצרנית היא מדגימה כיצד הייתה נראית מכונית המירוץ של הקבוצה (המתחרה כיום בפורמולה 1) בגרנד פרי של שנות הארבעים, יובל לפני שנוסדה אינפינטי כחטיבת היוקרה של ניסאן. הפרוטוטייפ 9 תוצג בסוף השבוע הקרוב בתערוכת המכוניות הקלאסיות והאקזוטיות בפיבל ביץ' בקליפורניה.

 

 

הפרוטוטייפ 9 מעוצבת כמכונית מירוץ חד מושבית עם בצורת אמבטיה וגלגלים צרים הבולטים בכל ארבעת הפינות בעוד החרטום כולל סבכת פסים ענקית עם סמל המותג בחלקה העליון. יחידת ההנעה מודרנית עם מנוע חשמלי המגיע מהליף החדשה ומפיק 148 כ"ס ו-32.6 קג"מ העוברים לגלגלים האחוריים. המשקל העצמי נמוך למדי ועומד על 890 ק"ג כשהתקנת המנוע מאחור מאפשרת חלוקת משקל של 57/43 לפנים/אחור.


 

יחידת ההנעה מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 170 קמ"ש. לדברי היצרנית מצברי ליתיום יון בקיבלת 30kWh מאפשרים נהיגה אינטנסיבית במסלול מרוצים במשך כעשרים דקות.


 

שאר המערכות נותרו כמו במכוניות המירוץ מלפני 7 עשורים כולל מערכת מיתלים בתצורת זרוע מובילה מלפנים ודה-דיון מאחור עם קפיצי עלים בשני המקרים, בעוד מערכת הבלמים וההגה נטולי תגבור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים