שתף קטע נבחר

קיה סורנטו המעודכן כבר כאן. המחיר: החל מ-200 אלף שקל

חברת טלקאר, יבואנית מותג קיה לישראל, מתחילה בשיווק הסורנטו המעודכן לאחר שעבר מתיחת פנים, זכה ליחידות הנעה מעודכנות, תוספת אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות כציוד תקני

יבואנית קיה משיקה בישראל סורנטו מעודכן. תג המחיר של רכב הפנאי המציע שבעה מקומות ישיבה מתחיל ב-200 אלף שקל.

 

 

השינוי הוויזואלי מסתכם ביחידות תאורה (משולבות לד) קדמיות בעיצוב שונה, פגושים אחרים וחישוקים גדולים יותר ("18 ו-"19). השינויים בתא הנוסעים וסביבת הנהג כוללים גלגל הגה בעיצוב שונה, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים מעודכן ומסך מגע מקורי בגודל "8 עם מצלמת נסיעה לאחור, תוכנת וייז אך ללא צימוד דרך Apple CarPlay ו-Android Auto - בניגוד לכלי הרכב המשווקים בחו"ל.

 

 

הסורנטו יצויד מעתה באופן תקני במערכת הבטיחות המתקדמת של היצרנית שכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על ערנות נהג. הגרסאות הבכירות ("פרימיום", עם הנעה כפולה) מוסיפות גם תאורת לד מלאה ודינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך) והתראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).


 

גרסת הבסיס תמשיך להיות מצוידת במנוע הבנזין בנפח 2.4 ליטר GDI המוכר (188 כ"ס) שנותר ללא שינוי, עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בלבד. מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר (200 כ"ס) מקבל תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה המחליפה את השישה הילוכים בדגם הקודם, בשידוך להנעה כפולה-קבועה כבעבר.

 

התיבה החדשה מאפשרת קיצוץ של 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (9.4 שניות) בעוד צריכת דלק השתפרה ומאפשרת כחצי ק"מ יותר לכל ליטר סולר (15.4 ק"מ לליטר). תג המחיר לדיזל עומד על 276 אלף שקל.


 

בנוסף ישווק הסורנטו גם עם מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר המפיק 277 כ"ס שלא הוצע בעבר. הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים והנעה כפולה-קבועה . תג המחיר עומד על 280 אלף שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים