שתף קטע נבחר

פיז'ו תשיק ליגת מרוצי מסלול בשנה הבאה

יבואנית פיז'ו תקיים בשנה הבאה ליגת מרוצים במסלולי האספלט שנפתחו לאחרונה. התחרות תהיה שוויונית ותתבצע במכוניות זהות מכאנית מסוג 208 קאפ שנבנו על ידי פיז'ו ספורט בצרפת

לובינסקי, יבואנית פיז'ו תפעיל לראשונה בישראל ליגת מרוצי מסלול, במכוניות פיז'ו 208 קאפ, שנבנו על ידי חטיבת המרוצים של היצרנית. משלוח ראשון של שמונה מכוניות כבר בדרך לארץ, ויחידות נוספות יגיעו בהתאם לביקוש.

 

 

הליגה תפעל בשיתוף התאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג ובית הספר לנהיגת מרוצים "פרו דרייב" של ראם סמואל. בדומה למקובל באירופה היא תאפשר לנהגים להשתתף באופן שווה במכוניות מירוץ במפרט זהה. המרוצים יתקיימו במסלולי המרוצים שכבר נפתחו בפצאל שבבקעת הירדן, בערד ובמסלול השלישי שצפוי להיפתח בשנה הבאה בשדה תימן שבסמוך לבאר שבע.

 

 

ה-208 קאפ היא גרסת ייעודית למירוצים של ה-208 עם כל אביזרי הבטיחות המחויבים בתקנות כמו כלוב בטיחות, מושבי מירוץ עם חגורות ייעודיות ומערכת כיבוי אש וכו'. היא מצוידת במנוע 1.6 ליטר בנזין אטמוספרי המפיק 140 כ"ס ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית והנעה קדמית. המיתלים, הבלמים והצמיגים ייעודיים למרוצים. תא הנוסעים הופשט מדיפונים, חומרי בידוד ואביזרי מותרות (מיזוג ומערכת שמע) מאפשרים משקל עצמי נמוך במיוחד של 960 ק"ג.


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים