שתף קטע נבחר

פיז'ו 308 SW - גם בדיזל, בלי בטיחות אקטיבית

לובינסקי מתחילה בשיווק פיז'ו 308 סטיישן לאחר מתיחת פנים. מלבד שינויי עיצוב קלים היא תוצע מעתה גם עם מנוע טורבו-דיזל, אך ללא מערכות בטיחות אקטיביות

חברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו לישראל, משיקה את ה-308 סטיישן (SW) לאחר מתיחת פנים קלה במסגרתה הצטרף להיצע גם מנוע טורבו-דיזל במחיר 138 אלף שקלים, 3,000 שקלים יותר מגרסת הבנזין שמחירה לא השתנה.

 

 

במסגרת מתיחת הפנים שונה החרטום לרבות יחידות התאורה והסבכה בעוד שבתא הנוסעים מעוצב כעת בורר ההילוכים כג'ויסטיק. ל-308 מערכת התרעה על סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית וזיהוי תמרורים, אך עקב חסרונה של מערכת לאזהרת נהג מפני קרבה מסוכנת לפנים הנדרשת על-פי חוק, תצויד גם במערכת מובילאיי. יש להזכיר כי באירופה משווקת כיום ה-308 עם מערכות התרעה ופעולה אקטיבית דוגמת בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט המתאימה את מהירות הנסיעה לרכב שלפנים, התרעה על רכב בשטח מת וערנות נהג, שאינן מוצעות בגרסה הישראלית.

 


 

החדשה החשובה מבחינת הלקוח הישראלי היא אפשרות הבחירה במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר (120 כ"ס) הוותיק והמוכר מדגמים אחרים של הקונצרן, אשר ישודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. באירופה לא משווק מנוע זה בדגם האמור, אלא הוחלף במנוע חדש, קטן (1.5 ליטר) וחזק (130 כ"ס) יותר. לדברי לובינסקי, המנוע החדש יגיע גם אלינו אך רק בעוד מספר חודשים. גרסת הבנזין תשווק גם בעתיד עם יחידת ההנעה המוכרת - שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים