שתף קטע נבחר

מרצדס חושפת טנדר ביתי

היצרנית הגרמנית חושפת שתי גרסאות תצוגה ל-X קלאס. האחת הופכת את ארגז המטען לבית קטן, האחרת למטבח משוכלל

יצרנית הרכב הגרמנית חושפת גרסאות קמפינג לטנדר X קלאס, המיועדות לתצוגה בתערוכת CMT (ר"ת Caravan Motor Touristik) לקרוואנים ובתים מתנייעים שתיפתח בעיר שטוטגרט, גרמניה, בסוף השבוע הבא. ה-X קלאס בתצורתו הרגילה צפוי לנחות בישראל באמצע השנה. 

 

 

לדברי מרצדס, מכירות כלי רכב מסוג זה נמצצת במגמת עלייה בגרמניה. בין ינואר לאוקטובר 2017 נמכרו לא פחות מ-38 אלף כלי רכב בקטגוריה זו, כ-5,000 יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. יש לציין שהיתרון בהסבת טנדר לבית מגורים מתנייע היא באפשרות פירוק והרכבה של שטח המגורים, אפשרות המקנה גמישות מלאה בשימוש יומיומי, לרבות יכולת שטח גבוהה מדגמים אחרים המבוססים על כלי רכב מסחריים.

 


 

הגרסה הראשונה הוסבה על-ידי חברת Tischer המתמחה בייצור קפסולת מגורים המותקנת על הארגז האחורי, עם תקרה בגובה של שני מטרים המאפשרים תנועה נוחה בתוך התא, מטבח עם כיריים על גז, פינת אוכל, מיטה זוגית ברוחב מטר וחצי ואפילו שירותים ומקלחת.

 

 

הגרסה השנייה מיועדת למטיילים פחות מפונקים. חברת VanEssa המתמחה בייצור מטבחים ניידים לרכב התקינה בארגז האחורי מקרר, כיור, כיריים ומגירות נשלפות לאכסון כלי אוכל, בישול ומצרכים. כל המתקן נשלף בעזרת מסילות אל מחוץ לארגז כדי לאפשר תפעול נוח. דלת הארגז מצופה עץ ומאפשרת בכך משטח עבודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים