שתף קטע נבחר

פרויקט מיפוי הכבישים של מובילאיי צובר תאוצה

לאחר שחתמה על הסכמים למיפוי כבישים בספרד וגרמניה, מרחיבה מובילאיי את צי כלי הרכב שיספק נתונים ברזולוציה גבוהה גם ללונדון וניו יורק

במהלך תערוכת ה-CES בלאס וגאס, הודיעה חברת מובילאיי כי תרחיב עוד יותר את פרויקט מיפוי הדרכים - אותו היא מחשיבה כקריטי בדרך ליצירת סביבה בטוחה יותר לנהג, כמו-גם חלק חשוב בהתפתחות רמות האוטונומיה של כלי רכב. זאת בהתאם לדבריו של אמנון שעשוע, מייסד שותף ומנכ"ל מובילאיי שנרכשה בסכום עתק על-ידי אינטל, הגורס כי יש לצייד את כלי הרכב במפות מדויקות משמעותית מאלה המוכרות כיום, כדי לאפשר להם לנוע באופן בטוח יותר עבור נוסעיהם והסביבה.

 

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

שני מיליון כלי רכב יאספו השנה נתונים עבור מובילאיי 

מובילאיי תשתף פעולה עם משרד התחבורה הספרדי

ברצלונה תיעזר במובילאיי לשיפור התחבורה העירונית

 

במובילאיי חושפים כי ציי רכב נוספים - בעיקר אלה השייכים לחברות השכרה - יחלו השנה למפות כבישי ורחובות ערים בעולם, באמצעות מערכת קונקט 8 המתקדמת. מערכת זו מצוידת בשבב המודרי איי-קיו 4 (EyeQ4) המאפשר לאסוף מידע רב הצפוי לסייע לייצר מפות ברזולוציה גבוהה אך גם להתריע על בעיות תשתית המסכנות את משתמשי הדרך - נהגים והולכי רגל.

 

בנוסף לשיתופי פעולה מסוג זה עליהם חתמה בעבר והכוללים כ-750 כלי רכב בשימוש מוניציפלי בעיר דיסלדורף בגרמניה כמו-גם ערי ספרד, כעת מדווחת מובילאיי כי תצייד כ-500 מוניות בלונדון, כ-2,000 כלי רכב המשמשים לנהיגה שיתופית בניו יורק, וכ-1,000-2,000 משאיות המבוטחות בחברת הביטוח העסקי בארקשייר-האת'אווי.


פורסם לראשונה 13/01/2018 23:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים