שתף קטע נבחר

טויוטה מצטרפת לטרנד עם בית קומפקטי על גלגלים

החטיבה הבריטית של טויוטה חושפת גרסת טיולים לפרואייס המסחרי. תג המחיר בממלכה המאוחדת נמוך בכ-20% מהמתחרה של פולקסווגן

אחרי פולקסווגן, מרצדס ואפילו אופל, גם החטיבה הבריטית של טויוטה מציגה גרסת מוטור-הום לפרואייס תחת השם קמפר-ואן. בכך משתלבת היצרנית היפנית בקטגוריה ותיקה מאוד אך כזו הנמצאת במגמת גידול קבוע בשנים האחרונות באירופה.

 

 
את ההסבה מבצעת עבור היצרנית סדנת Wellhouse Leisure, וניתן יהיה לרכוש אותו בכל אחת מסוכנויות היצרנית בממלכה המאוחדת במחיר מקומי של כ-2010 אלף שקלים, כ-20% פחות מפולקסווגן טרנספורטר קליפורניה.


כבסיס משמש הפרואייס במרכב מדיום (327.5 ס"מ בסיס גלגלים, 495.6 ס"מ אורך) עם יחידת ההנעה הבכירה - 2.0 ליטר עם 120 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 180 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. ההנעה היא לגלגלים הקדמיים בלבד.

חלקו האחורי כולל מטבח עם כריים, כיור, מקרר בנפח 25 ליטר ומגירות לאחסון מצרכים וציוד. המושבים הקדמיים ניתנים לסיבוב לאחור והספסל הופך למיטה זוגית בחלק התחתון, בעוד הגג מתרומם חשמלית ויוצר אוהל המאפשר מיטה זוגית נוספת.

ניתן להתחבר למערכת החשמל בעזרת שקע חיצוני אך טויוטה מספקת גם משטח סולארי על הגג. גופי תאורה שונים פזורים ברחבי התא ויש אפילו מערכת חימום 2.2kW להתמודדות עם תנאי חורפיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים