שתף קטע נבחר

אודי A1 חדשה נחשפת חלקית - אצלנו בתחילת השנה

יצרנית הרכב הגרמנית חושפת פרטים ראשונים על A1 חדשה. המכונית הקטנה בהיצע של מותג היוקרה תבוסס על פלטפורמת סיאט איביזה ותנחת כאן בתחילת השנה

אודי חושפת קדימון ראשון ל-A1 חדשה שתושק בקרוב, דור שני למכונית הקטנה בהיצע של היצרנית שנמצאת כעת בשנה השמינית לחייה, ונולדה כמתחרה למיני של ב.מ.וו. לדברי היבואנית, צ'מפיון מוטורס, היא תנחת כאן בתחילת 2019.

אודי A1 ()
מלבד תמונות שאינן אומרות הרבה לא פירסמה היצרנית כל מידע, אך ה-A1 צפויה להתבסס על פלטפורמת MQB-A0 המשותפת לסיאט איביזה ופולקסווגן פולו. אם כך אכן יהיה, היא תציע מידות גדולות מקודמתה וצפויה לשפר בכך את מרחב המחייה לנוסעים. עוד לא ברור האם בדומה לאחיותיה העדכניות לפלטפורמה, גם ה-A1 תוצע רק במרכב חמש דלתות.


אודי A1 ()

העיצוב צפוי לעבור עדכון קל בהתאם לשינויים שעברו הדגמים האחרים של היצרנית, בעוד תא הנוסעים צפוי להציע שיפור משמעותי - עם מסך מגע קבוע בקונסולה המרכזית (לעומת מתקפל בחלקה העליון) ואפשרות התאמה אישית של גימור הפנים. עוד צפויה המכונית לקבל עדכון של מערכות הבטיחות עם תוספת בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

ה-A1 הנוכחית מצוידת במגוון גדול של מנועי טורבו-בנזין מודרניים - החל בשלושה צילינדרים בנפח ליטר (95 כ"ס) בגרסת הבסיס ועד 2.0 ליטר (231 כ"ס) והנעה כפולה קבועה ב-S1. יש להניח שמנועים אלו יעברו עדכונים מתבקשים אך יוצעו גם בדגם החדש. עוד לא ברור האם יוצעו גם מנועי טורבו-דיזל או שאלה יוחלפו על-ידי מנועי CNG (גז טבעי).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים