שתף קטע נבחר

ב.מ.וו i8 רודסטר - גג פתוח ועודף ממיליון

יבואנית ב.מ.וו מתחילה לשווק את ה-i8 רודסטר, גרסת גג נפתח לאחת ההמכוניות הנאות על הכביש. ואם מתחשק לכם לפתע אחת, תנו הצצה במחיר

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מתחילה בשיווק גרסת גג נפתח ל-i8, מכונית הקופה ההיברידית-נטענת ומסובבת ראשים סדרתית. תג המחיר עומד על 940 אלף שקל, 100 אלף שקל יותר מה-i8 קופה.


 

גרסת הרודסטר מבוססת על פלטפורמת סיבי פחם זהה לקופה ושומרת לדברי ב.מ.וו על רמת קשיחות זהה, למרות הסרתו של הגג המאוד חשוב מבחינה זו. מנגנון הגג החשמלי מאפשר פתיחה וסגירה תוך 15 שניות במהירות של עד 50 קמ"ש - חשוב במיוחד לרוכשי מכוניות מסוג זה הנהנים בדרך כלל להציג לציבור עוברי האורח את התכשיט המוטורי שרכשו.

 

אותו מנגנון מקדם אגו אך מוסיף כ-60 ק"ג למשקל ה-i8 קופה, ואחראי על ויתור מכורח של צמד המושבים (הזעירים ממילא) מאחור. מקדם הגרר עולה במעט (0.28cd לעומת 0.26cd) והשמשה האחורית ניתנת לפתיחה או סגירה על מנת להעצים או להחליש את כמות הרוח בשיער.

יחידת ההנעה עברה שינוי קל שמגיע גם לגרסת הקופה העדכנית. מנוע טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר מפיק כבעבר 231 כ"ס לגלגלים האחוריים דרך תיבת שישה הילוכים אוטומטית. אך המנוע החשמלי המחובר דרך תמסורת עם שני יחסי העברה לגלגלים הקדמיים, זוכה בתוספת כוח של 12 כ"ס - 143 כ"ס בסך הכל.

ב.מ.וו i8 רודסטר ()

התפוקה המשולבת עומדת על 374 כ"ס אך למרות השיפור בנתונים, הביצועים נותרו זהים עם זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות (4.6 שניות ברודסטר) ו-250 קמ"ש מרביים. מצברים מוגדלים בקיבולת 11.6 kWh (לעומת 7.1 kWh) מאפשרים טווח נסיעה חשמלי מוצהר של 51 ק"מ, 14 ק"מ יותר מבעבר.


רשימת האבזור נותרה זהה וכוללת מסך תצוגה ולוח מחוונים דיגטאלי (בגודל "8.8 כל אחד), מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, ריפודי עור, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע של הרמן קרדון, מפתח חכם וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות צנוע מאו8ד יחסית למחיר וכולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית ותאורה דינמית.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים