שתף קטע נבחר

הונדה HR-V התעדכן - כאן בתחילת השנה

רכב הפנאי הקומפקטי של הונדה עבר עדכון עיצובי קל והבטחה לשיפור איכויות הנסיעה. יגיע לישראל בתחילת 2019

הונדה חושפת את רכב הפנאי HR-V לאחר מתיחת פנים שעבר לאחרונה. לדברי מאיר, יבואנית המותג לישראל, הוא צפוי לנחות כאן בתחילת השנה. 

הונדה HR-V ()
שינויי העיצוב צנועים יחסית ומתרכזים בחרטום עם יחידות תאורה, סבכה ופגוש שונים, כמו-גם חישוקי "17 בעיצוב עדכני. לרשימת צבעי המרכב יצטרף "כחול-חצות" - כך הונדה. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אך הונדה ציינה כי המושבים הקדמיים תוכננו מחדש - לרבות ריפוד חדש - על-מנת לשפר את התמיכה בגוף.

הונדה HR-V ()
הונדה מבטיחה כי ה-HR-V יהנה מבידוד רעשי רוח ודרך משופר, תודות לתוספת חומרי בידוד בבתי הגלגלים הקדמיים, בדלתות וסביב תא המטען. גרסת האבזור הבכירה תצויד גם במערכת להפחתת רעשים המכונה ANC (ר"ת Active Noise Cancellation) הנעזרת ברמקולים כדי לייצר תדר קולי הנוגד את רעשי הרוח, דרך ומנוע.

 

הונדה לא ציינה האם גם אבזור הבטיחות עודכן. כיום משווק ה-HR-V בישראל עם מערכת בלימה אוטונומית עד 30 קמ"ש (מבוססת לייזר), התראת סטייה מנתיב, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים רק ברמת האבזור הגבוהה (ב-160 אלף שקל).


הונדה HR-V ()
 

יחידת ההנעה תעבור בירושה מהדגם היוצא - בנזין (אטמוספרי) בנפח 1.5 ליטר המפיק 130 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה. בעוד כשנה תציע היצרנית גם את מנוע 1.5 ליטר טורבו המוכר מהסיוויק, אך עוד לא ברור אם גרסה זו תגיע לישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים