שתף קטע נבחר

לקסוס RC עברה מתיחת פנים. אצלנו בשנה הבאה

מותג היוקרה היפני עידכן גם את מכונית הקופה המסוגננת, והעניק לה את החרטום המזוהה של היצרנית. תגיע לאולמות התצוגה בישראל ב-2019

לקסוס חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ה-RC העדכנית, לאחר מתיחת פנים. מכונית הקופה של לקסוס תוצג בתערוכת פריז בעוד כחודש, אך תגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019.

לקסוס RC ()
שינויי העיצוב אינם דרמטיים ומסתכמים ביחידות תאורה שונות בחזית עם מעין ברק-לד בתוך היחידה הראשית לצד חישוקי "19 שונים. בתא הנוסעים תהיה כעת אפשרות בחירה בין מגוון גדול יותר של צבעים, דיפונים וריפודים.


לקסוס RC ()
מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין ינוהל כעת על ידי תוכנה שונה שתאפשר, כך היצרנית, תגובות מהירות יותר למצערת. גרסה זו תיקרא מעתה RC300 ותחליף את ה-RC200t, ככל הנראה כדי להתאים למתחרות הגרמניות כמו ב.מ.וו 430 ומרצדס C300 קופה העושות גם הן שימוש במנועי 2.0 ליטר מודגשים. היצרנית לא ציינה האם יש שינוי גם בהספק המנוע שעמד לפני מתיחת הפנים על 245 כ"ס.


לקסוס RC ()
  

מערך המיתלים זכה לכיול חדש עם תושבות קשיחות יותר ובולמי זעזועים אחרים. לקסוס מבטיחה גם צמיגים דביקים יותר במטרה לשפר את נוחות הנסיעה ובעיקר התנהגות הכביש - אחת מנקודות התורפה של המכונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים