שתף קטע נבחר

אודי R8 מתעדכנת - אצלנו בשנה הבאה

היצרנית הגרמנית מעבירה את ה-R8 מתיחת פנים קלה הכוללת שינויים עיצובים, תוספת כוח ושיפור היכולת הדינמית. לישראל תגיע ברבעון השני של 2019

אודי מעבירה את ה-R8 (דור 2), מכונית העל של היצרנית החולקת פלטפורמה ומכלולים עם למבורגיני הורקאן, מתיחת פנים קלה של אמצע החיים. מצ'מפיון היבואנית נמסר כי לישראל תגיע ברבעון השני של 2019.

 

 

השינויים הויזואליים מסתכמים בפתחי אוורור מודגשים וגדולים יותר בפגוש ובסבכה הקדמית, חישוקים שונים וצמד מפלטים אובליים מאחור בעוד שבתא הנוסעים השינויים צנועים עוד יותר ומסתכמים באפשרות לציפוי אלקנטרה לגלגל ההגה ולמושבים.

אודי R8 ()
מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ליטר מקבל מערכת שסתומים עשויה טיטניום וכיול שונה למחשב הניהול מפיק 570 כ"ס בגרסת הבסיס (תוספת 30 כ"ס) או 620 כ"ס בגרסת הפלוס הבכירה (תוספת 10 כ"ס). כבעבר הוא משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה כפולה קבועה. תוספת הכוח בגרסה הרגילה מאפשרת קיצוץ של עשירית שנייה בזינוק ל-100 קמ"ש (3.4 שניות לרגילה, 3.1 שניות לפלוס) ותוספת 4 קמ"ש למהירות המרבית בגרסה הרגילה (324 קמ"ש), וקמ"ש בודד נוסף לפלוס (331 כ"ס).


אודי R8 ()

שינויים נוספים נוגעים לכיול שונה למיתלים עם אופציה למוט מייצב מקרבון (חוסך שני ק"ג) ולהגה הרגיל והדינמי (הכולל יחס העברה משתנה המוצע כאופציה) המשפרים את התגובות להיגוי והמשוב בכל טווח מהירות – כך אודי. גם מערכת בקרת היציבות וה-ABS כיולו מחדש וצמיגים דביקים יותר מאפשרים קיצור מרחק העצירה ב-1.5 מטר ממהירות של 100 קמ"ש ובחמישה מטר ממהירות של 200 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים