שתף קטע נבחר

מרצדס ספרינטר בישראל - החל מ-200 אלף שקל

כלמוביל מתחילה לשווק מרצדס ספרינטר חדש, דור שלישי למסחרית הנמכרת ביותר בקטגוריה. עם מנועי טורבו-דיזל מודרניים ומערכות בטיחות מתקדמות

יבואנית מרצדס משיקה בישראל את הספרינטר חדש, דור שלישי למסחרית הנמכרת ביותר בקטגוריה שתתמודד מול מתחרים כמו פולקסווגן קראפטר העדכני. מבין 1,700 תצורות שונות המוצעות בעולם, כאן יתמקד השיווק בגרסאות 3.5 טון ו-5.5 טון שיוצעו בארבעה אורכים ושלושה גבהים שונים, וישמשו כרכב הובלה והיסעים ל-10 עד 22 נוסעים. תג המחיר מתחיל ב-200 אלף שקל.

 


מבחינה מראה השינוי מתמקד בעיקר בחזית עם יחידות תאורה צרות יחסית המקנות לו מראה מודרני יותר. מכיוון שמרבית כלי הרכב המסחריים עוברים ממילא שינויים והתאמות לאחר הירידה מפס הייצור ולפני מסירה ללקוח, חלקו האחורי נותר דומה על-מנת לאפשר את התקנת אותם רכיבים או מערכות קיימות.

תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי ומתקרב מאי פעם למכוניות הנוסעים של היצרנית, עם גלגל הגה בעל שלוש צלעות ועליו מתגי שליטה, פתחי מיזוג אופייניים, מתג הנעה ומסך מגע בגודל "7 בגרסאות הבסיס או "10.25 בגרסאות הבכירות. יש גם יותר תאי אחסון מבעבר ואפשרות לתוספות מצלמות חניה היקפיות, מושב נהג מתכוון חשמלית, שלושה שקעי USBc וטעינה אלחוטית ועוד.

הספרינטר יצויד במערכות הבטיחות המתקדמות של מרצדס לרבות בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ומערכת בקרת יציבות ייעודית מותאמת להתמודדות גם עם רוח צד, מהבעיות המורכבות בכלי רכב גבוהים. הגרסאות הבכירות מצוידות גם בשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה לשטחים מתים וערנות נהג.


אחד החידושים בספרינטר החדש מתבטא בגרסת הנעה קדמית (3.5 טון בלבד) בעלת כושר העמסה קטן יותר, אבל רצפת תא המטען נמוכה ב-8 ס"מ ולכן מקנה גישה נוחה יותר להטענה לצד קיבולת תא מטען גדולה.


היצע מנועי הטורבו-דיזל כולל ארבע צילינדרים בנפח 2.1 ליטר ובשתי רמות הספק - 143 כ"ס (בהנעה קדמית) או 163 כ"ס (הנעה אחורית). גרסת הנעה אחורית תוצע גם עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר עם 190 כ"ס. בהתאם למנוע יוצעו תיבות שישה הילוכים ידנית, שבעה הילוכים אוטומטית (הנעה אחורית) ותשעה הילוכים אוטומטית (להנעה קדמית).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים