שתף קטע נבחר

אדום לוהט: פרארי F8 היא מחליפת ה-488

תכירו את פרארי F8 טריבוטו, מחליפת ה-488 GTB עם כל מה שהייתם יכולים לבקש (אם יש לכם כסף לרכוש אחת) - קלה יותר, אווירודינמית יותר, חזקה ומהירה הרבה יותר. עוד לא ברור מתי תשווק בישראל

פרארי חושפת את ה-F8 טריבוטו, מחליפת ה-488 GTB, שבוע לפני השקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה. באוטו איטליה, יבואנית פרארי לישראל, לא ידעו לומר מתי היא צפויה להגיע לאולם התצוגה המקומי.

 

פרארי F8 טריבוטו ()

ה-F8 מצוידת באותה יחידת V8 בנפח 3.9 ליטר כפולת מגדשי טורבו. המנוע המרכזי מפיק 720 כ"ס ו-78.5 קג"מ, 50 כ"ס וקג"מ יותר מהמכונית המוחלפת. פרארי לא מציינת איזו תיבת הילוכים מחוברת אליו, אך יש להניח שזו תהיה כפולת-מצמד עם 7 הילוכים שתעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. המשקל העצמי הופחת ב-40 ק"ג וכעת ניתן לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות (קיצוץ של 0.1 שניות), ל-200 קמ"ש ב-7.8 שניות (חצי שניה פחות) בדרך ל-340 קמ"ש מרביים (10 קמ"ש יותר).

 

פרארי F8 טריבוטו ()

ל-F8 מראה אגרסיבי יותר תודות ליחידות תאורה צרות מלפנים וכונסי אויר גדולים בפגוש הקדמי - כולל אחד מרכזי המסיט את האוויר כלפי חלקו העליון של מכסה תא המטען (הנמצא מלפנים) ואחראי לשיפור של 15% בכוח ההצמדה הקדמי. יחד עם מסיט אוויר גדול מאחור - ושמשה אחורית מחורצת כהומאג' ל-F40 האגדית - שופרה לדברי פרארי היעילות האווירודינמית ב-10%. בתא הנוסעים מסתכמים השינויים בהגה קטן יותר כולל מתג שערורייתי לתפעול הטלפון, פתחי מיזוג עגולים ובולטים וצג נתונים מול הנוסע שליד הנהג.

 

פרארי F8 טריבוטו ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים