שתף קטע נבחר

אודי TT המעודכנת מגיעה סוף סוף לישראל

הדור השלישי של מכונית הספורט-קופה עבר מקצה שיפורים הכולל מראה ויחידות הנעה, התייקר בכ-20 אלף שקלים אך עדיין אינו כולל בלימת חירום אוטונומית

שנה וחצי לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של אודי TT, היא סוף סוף עושה עליה לישראל. מלבד שינויים קלים בעיצוב והחלפת מנוע ה-1.8 ליטרים ביחידת 2.0 ליטרים ומפרט אבזור משודרג, גם המחירם התייקר בלמעלה מ-20 אלף שקלים.

 

אודי TT ()
 

העיצוב המעודכן מחדד את פנסי החזית והגריל הטרפזי, עם כונסי אוויר מוגדלים שיוצעו גם בדגמי הבסיס. פסי עיצוב רוחביים נוספו בחלק האחורי ואילו פתח מיכל הדלק הננעל נעלם - הנהג יאלץ מעתה להכניס את פיית התדלוק ישירות לרכב, כמו בעולם המירוצים. בתוך תא הנוסעים כוללים השינויים מושבי ספורט כסטנדרט וכן תצוגת נתונים שונה וספורטיבית שנוספה ללוח המחוונים הוירטואלי בגודל "12.3.

 

אודי TT תשווק במספר גרסאות מנוע, כולן עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים. המנוע הבסיסי בנפח 2.0 ליטרים ישכון בחרטום ה-40TFSI, עם 197 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.6 שניות לגרסת הקופה (299 אלף שקלים) או 6.9 לרודסטר הפתוחה (329 אלף) - בשני המקרים עם הנעה קדמית.

 

אודי TT ()
 

גרסת הקוואטרו כפולת-ההנעה תוצע בגרסת קופה סגורה בלבד (367 אלף שקלים) עם מנוע מחוזק תחת השם 45TFSI. ההספק עומד על 245 כ"ס, המומנט הוא 37.7 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.2 שניות בלבד. עד להגעתה של ה-TT RS תתייצב ה-TTS בפסגת ההיצע (453 אלף שקלים),  עם 306 כ"ס, מומנט של 40.8 קג"מ ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. גרסה זו זוכה גם לפריטי עיצוב-אבזור ספורטיביים דוגמת חיפוי אלומיניום לבתי המראות, אלומיניום מוברש בתא הנוסעים, מנופי החלפת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, דיפוני עור, סמלי S בספי הדלתות ותאורת אווירה פנימית.

 

אודי TT ()
 

עוד ברשימת האבזור, בכל הגרסאות, מערכת שמע עם שמונה רמקולים, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד מלאה עם שטיפה לפנסי החזית, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, ריפודי עור משולב אלקנטרה ובקרת אקלים מפוצלת. בתחום הבטיחות תציע ה-TT מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב, אך היעדרה של בלימת חירום אוטונומית מחייבת את היבואן להתקין מערכת התרעה מקומית (מובילאיי).

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים