שתף קטע נבחר

פולקסווגן גולף חדשה - כך היא נראית

המשפחתית הקומפקטית המפורסמת בעולם עומדת בפני החלפת דורות ותיחשף בתערוכת פרנקפורט הקרובה. עד אז, קבלו איורים ראשונים

איורים ראשונים של פולקסווגן גולף חדשה שהוצגו לבעלי המניות בקונצרן, חושפים את העיצוב החיצוני ואת סביבת הנהג של המכונית החשובה. הדור השמיני של הגולף יושק בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב, 45 שנה לאחר הצגת הדור הראשון שהחליף את החיפושית המיתולוגית.

 

 

עם 35 מיליון יחידות שיוצרו מאז הושקה, הפכה הגולף לא רק לדגם הנמכר ביותר של פולקסווגן אלא לאחד מהדגמים הנמכרים בהיסטוריה של תעשיית הרכב. לפי נתוני היצרנית, בכל 41 שניות נמכרת גולף חדשה ברחבי העולם.

 

כמקובל בפולקסווגן, מראה הדור החדש לא יהיה מהפכני. האיור חושף חזית מעט אגרסיבית, יותר עם יחידות תאורה צרות הממוקמות נמוך מבעבר ומשתלבות בסכה קדמית עם סמל המותג במרכז. תמונות ריגול שפורסמו ברשת מראות כי בחלק האחורי התבצעו שינויים צנועים עוד יותר.

 

פולקסווגן גולף  ()

השינוי המשמעותי יהיה דווקא בתא הנוסעים שצפוי להשתחרר כמעט לחלוטין ממתגים. מאחורי ההגה ימוקם לוח מחוונים דיגיטאלי עם תצוגה משתנה ובקונסולה המרכזית יהיה מסך מגע גדול המופנה בזווית קלה כלפי הנהג. בורר ההילוכים יהיה בדמות מנוף זעיר - בדומה לפורשה 911 - ומתגי האורות משמאל להגה מעוצבים בדומה לטוארג

 

פולקסווגן גולף  ()

פולקסווגן לא פרסמה כל פרט טכני אודות הגולף. ניתן לשער כי היא תצוייד במגוון מנועי בנזין ודיזל מוגדשים של הקונצרן, עם סיוע של מערכת היברידית קלה לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים. היא תוצע גם בגרסת GTE היברידית נטענת כמו הדור השביעי, אך לא בגרסה חשמלית מלאה, שכן את מקומה תתפוס ה-ID3.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים