שתף קטע נבחר

הנהג הכי שיכור? נתפס עם פי 18.5 אלכוהול מהמותר

שוטרי משטרת התנועה עצרו נהג מונית לגביו נטען כי הוא נוהג באופן מסוכן. בבדיקת אלכוהול הסתבר שיש סיבה להתנהגות המוזרה והמסוכנת על הכביש

אולי לא שבר שיא, אבל ספק אם ראה לאן הוא נוסע. משטרת התנועה עצרה אמש (ב׳) נהג מונית בן 35 משדרות, לאחר שנצפה נוסע באופן חשוד ומסוכן על כביש 90. לאחר שאותר, גילו שוטרי התנועה כי הוא שתוי באופן יוצא דופן.

 

נהג שיכור נהיגה בשכרות אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

האירוע החל עם דיווח למוקד 100 של המשטרה אודות נהג מונית משתולל על כביש 90, סוטה מנתיבו מספר פעמים לנתיב הנגדי ומסכן את שאר משתמשי הכביש. ניידות אגף התנועה שעסקו באותה עת בפעילות באזור באר אורה הוזנקו לאזור ובמקביל התנהלה שיחת ועידה בין השוטר בשטח לאזרח המדווח, כדי לקבל מידע נוסף שיסייע באיתור הרכב.

 

ואכן כעבור זמן קצר נעצר נהג המונית - בה ישב גם נוסע - על-ידי השוטר בסמוך למחסום בדרך מאילת. לדברי השוטר, מפיו של נהג המונית נדף ריח חזק של אלכוהול ולכן התבקש לנשוף במכשיר האכיפה ינשוף. תוצאת הנשיפה יוצאת הדופן אישרה לא רק כי הוא שיכור, אלא גם כי שתה כמות גדולה במיוחד, שכן המכשיר הציג 928 מ"ג לליטר אוויר נשוף - פי 18.5 מהכמות המותרת לנהג ברכב ציבורי.

 

הנהג בן ה-35 מנתיבות עוכב לחקירה, רכבו הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה שלו נפסל מיידית למשך 30 ימים. בתום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים וזומן לבית המשפט לשיפוט מהיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים