שתף קטע נבחר

ניסאן אלטימה בישראל: החל מ-170 אלף שקל

היצרנית מתחילה לשווק כאן את האלטימה החדשה, עם הבטחה לתא נוסעים מרווח יותר ושיפור חלקי באבזור הבטיחות. המחיר התייקר ב-5,000 שקל

קרסו, יבואנית ניסאן, מתחילה לשווק אלטימה חדשה, דור שישי למשפחתית הגדולה של היצרנית. תג המחיר עומד על 170 אלף שקל, התייקרות של 5,000 שקל ביחס לאלטימה היוצאת.

 

 

מבחינה עיצובית היא מקבל חרטום עדכני עם סבכת V גדולה, ויחידות תאורה צרות וחדות יותר, וקורה C מודגשת בפס שחור ומשתפלת בחדות לאחור. תא הנוסעים מבטיח מרחב מחיה גדול יותר, הודות לגידול במימדים - 2.5 ס"מ באורך (490 ס"מ), 2 ס"מ לרוחב (185 ס"מ) וכ-5 ס"מ לבסיס הגלגלים (282.5 ס"מ). תא המטען זהה בגודלו - 436 ליטר.

 

ניסאן אלטימה ()

עיצוב הפנים עודכן עם הבטחה לאיכות חומרים גבוהה מבעבר, גלגל הגה שונה, לוח מחוונים עם צג נתונים גדול יותר ("7), מסך מגע בגודל "8 (עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto) הניצב בחלקה העליון של הקונסולה. רשימת האבזור כוללת מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, וחישוקי "17 קלים.

 

ניסאן אלטימה ()

אבזור הבטיחות כולל 10 כריות אוויר (6 בעבר), ומערכות אקטיביות שלא הוצעו בדגם היוצא, כמו בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ועירנות נהג. מערכת שמירה על נתיב המוצעת בצפון אמריקה, אינה חלק מהמפרט הישראלי, ובמקומה תוצע מערכת מובאון בהתקנה מקומית.

 

ניסאן אלטימה ()

כבעבר היא מצויידת במנוע 2.5 ליטר המפיק 188 כ"ס (9 כ"ס יותר) ומשודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. לדברי ניסאן, 80% מחלקיו חדשים או תוכננו מחדש על מנת להפחית רעידות ורעשים ממנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים