שתף קטע נבחר

פולקסווגן מציגה: T-רוק עם גג נפתח

היצרנית הגרמנית מציגה גרסת קבריו לרכב הפנאי הקומפקטי T-רוק, עם גג שנפתח תוך 9 שניות. עוד לא ברור האם יגיע לישראל

פולקסווגן חושפת גרסת גג נפתח ל-T-רוק, רכב הפנאי הקומפקטי שלה שיוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט. לדברי היבואנית, שיווק גרסה זו, בדומה לדגם הרגיל, נמצא בבחינה.

 

פולקסווגן T-רוק קבריו ()

ה-T-רוק קבריו הוא רכב הפנאי היחיד כיום שמציע גג נפתח, לאחר הפסקת ייצור ריינג' רובר אייוק קבריו, ונכון לכעת הוא גם הדגם היחיד של היצרנית בתצורה זו. בהתליך ההסבה וויתרה פולקסווגן על צמד דלתות אחוריות וחיזקה את המרכב בנקודות מסוימות, לרבות מסגרת השמשה הקדמית, הרצפה וחלקי מרכב צידיים. היצרנית לא חשפה כמה משקל נוסף בשל כך, אבל ניתן לשער שלא מדובר בנתון זניח.

 

פולקסווגן T-רוק קבריו ()

הקבריו ארוך מה-T-רוק הרגיל ב-3.5 ס"מ (427 ס"מ), נמוך ממנו ב-5 ס"מ (152 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים ארוך ב-4 ס"מ (263 ס"מ). תא המטען קטן ב-161 ליטר (284 ליטר) שכן הוא אמור לאחסן את הגג כאשר הוא מקופל לאחור. גג הבד בעל מנגנון חשמלי נפתח או נסגר בתוך תשע שניות וניתן לעשות זאת גם בנסיעה במהירות של עד 30 קמ"ש.

 

פולקסווגן T-רוק קבריו ()

הקבריו יוצע עם צמד מנועי טורבו-בנזין המוכרים של היצרנית – שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס, או ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס. השידוך יהיה לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת מצמד כאופציה במנוע החזק והנעה קדמית.

 

פולקסווגן T-רוק קבריו ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים